معاون فرماندار ملایر :

بحران هویت جوانان جدی گرفته شود

۱۳۹۷/۰۹/۲۲ - ۱۱:۲۷:۴۲
کد خبر: ۷۸۷۳۶۵
بحران هویت جوانان جدی گرفته شود
کتابی گفت: تاکنون خیلی به بحران هویت جوانان پرداخته نشده و این موضوع همواره یکی از دغدغه های مهم خانواده ها است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر در ستاد ساماندهی امور جوانان این شهرستان گفت: تاکنون خیلی به بحران هویت جوانان پرداخته نشده و این موضوع همواره یکی از دغدغه های مهم خانواده ها است.

سعید کتابی افزود: بحران هویت جوانان را در شرایط کنونی باید جدی بگیریم که در این زمینه آموزش و پرورش می تواند نقش مهمی را ایفا کند.

وی خواستار ورود جدی دانشگاه ها به ویژه دانشگاه ملایر و بکارگیری از ظرفیت واحدهای مشاوره و بنیاد صیانت از نهاد خانواده به عنوان ظرفیت های مهم این دانشگاه شد و بیان کرد: ورود دانشگاه در هر زمینه ای کمک کننده بوده است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری ویژه ملایر همچنین بر لزوم فعال شدن مجمع خیران ازدواج در ملایر تاکید کرد و افزود: این مجمع باید با جدیت بیشتری فعالیت کند.

کتابی از بخشداران خواست: در حوزه مسایل اجتماعی و فرهنگی مرتبط با جوانان روستا برنامه ریزی بهتری صورت گیرد و ضمن استفاده از ظرفیت دهیاران در برگزاری کارگاه های آموزشی جدی تر ورود پیدا کنند.

وی با اشاره به برگزاری همایش «هویت اسلامی، ایرانی و جوان ایرانی» در ملایر خواستار کمک و حمایت اداره کل ورزش و جوانان همدان در پرداخت هزینه های این همایش شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز