وعده فرماندار ملایر:

ارزانی به زودی باز می گردد

۱۳۹۷/۰۹/۲۸ - ۰۷:۵۰:۲۸
کد خبر: ۷۸۹۵۵۵
ارزانی به زودی باز می گردد
فتحی از کاهش قیمت برخی از اجناس تا چند روز آینده خبر داد و گفت: وظیفه تمام دستگاه‌های نظارتی بازرسی‌ مستمر از بازار است که در این میان باید با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد

به گزارش خبرگزاری برنا از ملایر، فرماندار ملایر در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان ملایر با اشاره به اینکه بازار نقش بسیار مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد اظهار کرد: دستگاه‌های نظارتی و اعضای جلسه ستاد تنظیم بازار وظیفه سنگینی در زمینه کنترل و نظارت در بازار بر عهده دارند.

وی افزود: کسبه و بازاریان از افراد مورد وثوق و اعتماد مردم بوده و همواره در صحنه‌های مختلف همراه مسوولان و مردم و از افراد تأثیرگذار انقلاب بوده و هستند.

فرماندار ملایر با اشاره به مشکلات اقتصادی موجود گفت: دولت تمام تلاش خود را می‌کند که مشکلات از دوش مردم برداشته شود، البته در این کار نیاز به همراهی همه دستگاه‌ها و اقشار مختلف مردم داریم.

وی از کاهش قیمت برخی از اجناس تا چند روز آینده خبر داد و افزود: وظیفه تمام دستگاه‌های نظارتی بازرسی‌های مستمر از بازار است که در این میان باید با متخلفان برخورد جدی صورت گیرد.

فتحی تفاوت قیمت اجناس در مناطق مختلف شهرستان را یکی از نگرانی‌های مردم دانست و خواستار رفع این مشکل شد.

وی با اشاره به نزدیکی شب یلدا، نظارت بیشتر و تقویت گشت‌های ویژه را امری ضروری عنوان کرد و با بیان اینکه دولت کالاهایی چون گوشت و برنج را به ‌صورت سهمیه‌ای در اختیار مردم قرار می‌دهد تصریح کرد: باید نظارت بیشتری روی توزیع این اقلام صورت پذیرد تا باعث نارضایتی شهروندان نشود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز