استاندار همدان:

حوزه کشاورزی در ایجاد اشتغال و تولید تاثیرگذاری بالایی دارد

۱۳۹۷/۰۹/۲۹ - ۰۸:۳۴:۳۴
کد خبر: ۷۹۰۰۰۳
حوزه کشاورزی در ایجاد اشتغال و تولید تاثیرگذاری بالایی دارد
سید سعید شاهرخی افزود: در حال حاضر زمینه ها و ظرفیت های حوزه دامپروری و کشاورزی در استان همدان مهیا است و در ایجاد اشتغال و تولید تاثیرگذاری بالایی دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان در بازدید از واحد کشاورزی و دامپروری شیر و دام دشت نوین ملایر اظهار داشت: هنر مدیران استان باید در این باشد که از تولید، تولید کننده و سرمایه گذار حمایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه تولید در حوزه کشاورزی و دامپروری برای کشور بسیار حایز اهمیت است افزود: در حال حاضر زمینه ها و ظرفیت های حوزه دامپروری و کشاورزی در استان همدان مهیا است و در ایجاد اشتغال و تولید تاثیرگذاری بالایی دارد.

استاندار همدان تاکید کرد: واحدهای بزرگ تولیدی همچون دامپروری پنج هزار رأسی ملایر که با تولید، اشتغال و تغذیه مردم در ارتباط است ، اگر خلائی در این زمینه باشد، آن زمان اهمیت کار در زمینه تولید گوشت، شیر و فرآورده های لبنی بیشتر مشخص می شود.

شاهرخی فعالیت این واحد بزرگی تولیدی را در ملایر موجب خرسندی دانست و گفت: برای توسعه و به رونق رسیدن این مجموعه بزرگ تولیدی زحمت های فراوانی کشیده شده است که باید مورد حمایت قرار گیرد.

وی بیان کرد: چنانچه این واحد بزرگ تولیدی نیاز به حمایت داشته باشد، ما آمادگی کامل را برای رفع موانع و مشکلات آن داریم و سرمایه گذاران اینگونه واحدهای تولیدی همانند گذشته مدیران استان را در کنار خود بدانند.

استاندار همدان همچنین به سرمایه گذاری واحد بزرگ دامپروری ملایر تاکید کرد: تا حد امکان اقدامات مربوط به حمل و نقل این واحد تولیدی از طریق راه آهن انجام شود.

شاهرخی با بیان اینکه زمینه های بسیار خوبی در خطوط ریلی استان همدان ایجاد شده است گفت: هم اکنون پیگیر تکمیل راه آهن همدان- ملایر نیز هستیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز