مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان

دستگاه ورزش از حضور بخش خصوصی در ورزش همدان حمایت می کند

۱۳۹۷/۱۰/۰۶ - ۰۸:۴۶:۰۲
کد خبر: ۷۹۲۸۹۳
دستگاه ورزش از حضور بخش خصوصی در ورزش همدان حمایت می کند
دستگاه ورزش از حضور بخش خصوصی در ورزش حمایت می کند چرا که اعتقاد داریم خیرین و بخش خصوصی قبل از هر چیز به جوانان شهر خود کمک می کنند

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان در جشن قهرمانی تیم تالار وحدت مریانج در لیگ برتر فوتبال استان گفت: مقام معظم رهبری همواره تاکید بر حمایت از بخشش خصوصی و اصل 44 قانون اساسی داشته اند چرا که امروزه دولت به تنهایی قادر نیست که بدون مشارکت مردم و بخش خصوصی خدمات رسانی کند و حضور بخش خصوصی در ورزش می تواند کمک بسیاری به پیشرفت ورزش استان کند.

 

وی افزود: خوشبختانه چند سالی هست که خیرین و بخش خصوصی به خوبی در حوزه ورزش هم فعال شده اند و به ساخت سالن ها و سازه های ورزشی و حمایت از تیم های ورزشی می پردازند و حتی به ارائه خدمات ورزشی در بسیاری از نقاط کشورمان کمک می کنند.

رسول منعم تصریح کرد: استان همدان علارغم کمبود کارخانجات و واحدهای صنعتی همواره از نعمت خیرین دلسوز و پای کاری همچون حاج ناصر قره باغی برخوردار بود ه است و هر زمان امثال حاج ناصر قره باغی و بخش خصوصی وارد عرصه ورزش شدند نتایج بسیار خوبی در ورزش استان رقم خورده است که نمونه آن تالار و حدت همدان و ذوب و فلزات بهار در فوتبال، امپراطوری کاشی و سنگ سامان در تیراندازی با کمان که با تازگی عنوان قهرمانی لیگ برتر تیراندازی کشور را کسب کرد، نخ رنگ همدان در شطرنج، آی فیت پرو همدان در اسکیت هاکی که قهرمان دور رفت لیگ برتر اسکیت هاکی کشور شد از این دست بوده است.

 

وی ادامه داد: ورود به بحث تیم‌داری به عنوان بخش خصوصی نشان از تعصب خاص حاج ناصر قره باغی به فوتبال و ورزش همدان دارد و قطعا این تیم با بازیکنان و کادر بومی که در اختیار دارد آینده درخشانی پیش رو دارد و امیدواریم مانند گذشته بازیکنان مطرحی همچون وحید علی آبادی و مرتضی تبریزی که امروز در تیم استقلال عضویت دارد به فوتبال کشور معرفی شوند.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان خاطر نشان کرد: اعتقاد مدیریت و کادر فنی تالار وحدت به توانمندی بازیکنان بومی همدان در همه رده ها و مقاطع ، نشانگر تعصب و علاقه وافر آنان به پویایی و رشد فوتبال استان دارد و بازیکنان مستعد همدانی باید قدر این فرصت به دست آمده را بدانند.

وی گفت: امیدواریم در مسابقات لیگ دسته سوم باشگاه های کشور نیز این تیم با همت بازیکنان و درایت کادر فنی و مدیریت دلسوز خود نتایج درخشانی کسب کند چرا که پیروزی ها و مدال آوری در ورزش نقش بسیار بزرگی در خوشحال نمودن و شادی های مردم دارد.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: دستگاه ورزش از حضور بخش خصوصی در ورزش حمایت می کند چرا که اعتقاد داریم خیرین و بخش خصوصی قبل از هر چیز به جوانان شهر خود کمک می کنند و با حمایت از ورزش قطعا به شکوفایی استعدادهای آنها، پیشگیری از آسیب های اجتماعی و اعتیاد و شادی و نشاطشان کمک کرده اند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز