سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر:

جایگاه هنرمندان باید ارتقا پیدا کند/ رشد چشمگیر کنسرت ها در ملایر

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۷:۵۲:۱۹
کد خبر: ۷۹۳۳۵۲
جایگاه هنرمندان باید ارتقا پیدا کند/ رشد چشمگیر کنسرت ها در ملایر
ترکاشوند بر لزوم ارتقای جایگاه و عزت هنرمندان در هر حوزه ای تاکید کرد و گفت: امروز باید در کنار هم برای حل مسایل و مشکلات بویژه در حوزه فرهنگ و هنر تلاش کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ملایر بر لزوم ارتقای جایگاه و عزت هنرمندان در هر حوزه ای تاکید کرد و گفت: امروز باید در کنار هم برای حل مسایل و مشکلات بویژه در حوزه فرهنگ و هنر تلاش کنیم.

حجت الاسلام طالب ترکاشوند با بیان اینکه توسعه متوازن کشورها امروز در گرو توسعه فرهنگی آنها است بیان کرد: به طور قطع بدون توسعه و رشد فرهنگی، راه به جایی نمی بریم.

وی بار سنگین و وظیفه خطیر توسعه فرهنگی را بر دوش اهالی فرهنگ و هنر دانست و ادامه داد: اداره فرهنگ و ارشاد این شهرستان هرگز مقابل اصحاب فرهنگ و هنر نیست، بلکه خانه هنرمندان است و در کنار هم می توانیم علَم فرهنگ و هنر را برافراشته نگه داریم.

حجت الاسلام ترکاشوند با بیان اینکه ما به دنبال رفع مشکلات و تامین خواسته های هنرمندان هستیم افزود: با پیگری های انجام شده امروز شمار برگزاری کنسرت ها و جشنواره های مختلف در شهرستان رشد چشمگیری پیدا کرده و آغوش ما همواره به روی هنرمندان باز است.

 

نظر شما