امام جمعه همدان

خروج آمریکا از سوریه یک پیروزی بزرگ برای ایران بود

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۷:۵۷:۴۹
کد خبر: ۷۹۳۳۵۴
خروج آمریکا از سوریه یک پیروزی بزرگ برای ایران بود
آیت الله غیاث الدین طه محمدی گفت: خروج خفت بار نیروهای آمریکایی از کشور سوریه بزرگترین پیروزی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان بیان کرد: یک سناتور آمریکا این اقدام ترامپ را عیدی کریسمس وی به رهبر ایران اسلامی توصیف کرده است آیا این پیروزی کمی است؟

وی اضافه کرد: برخی اقدام به نقد غیرمنصفانه حضور رزمندگان ایران در سوریه کردند در حالیکه داعش چند عملیات انتحاری و تروریستی داخل کشور انجام داد و اگر این حضور مدافعان حرم نبود هم اینک باید داخل کشور با این گروهک تروریستی درگیر می شدیم.

امام جمعه همدان ادامه داد: ترامپ می خواهد نیروهایی خارج شده از سوریه را عازم عراق کند اما کشور عراق با این موضوع مخالفت کرد.

آیت الله طه محمدی گفت: رییس جمهوری آمریکا به تازگی مخفیانه وارد عراق شده و می گوید میلیاردها دلار هزینه کردیم اما هم اینک جرات نداریم آشکارا به عراق سفر کنیم.

وی بیان کرد: طبق روایات و احادیث برای رسیدن به کمال نیازمند دشمن شناسی هستیم چرا که دشمن برای فریب انسان مومن با پوشش موجه به وی نزدیک می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری افزود: شمار کسانی که در طول تاریخ دشمن و دوست را به خوبی نشناخته و دچار مصیبت شدند بسیار زیاد است.

آیت الله طه محمدی مثال زد: دولتمردان عربی برای خوش آمد آمریکا، سوریه را جزو اتحادیه عرب نمی دانستند اما هم اینک دنبال بررسی و گفت و گو درباره وضعیت این کشور هستند.

وی با بیان اینکه در زمینه شناخت دوست از دشمن خوب کار نشده است گفت: هم اینک فضای مجازی مملو از شبهاتی است که درصدد دین زدایی هستند.

امام جمعه همدان اظهار داشت: دشمن درصدد عوام فریبی و شیطنت با هدف ایجاد شکاف بین مردم با نظام اسلامی و بدبین کردن مردم نسبت به روحانیت و مسجدی ها بود و در این راستا دی ماه سال 88 اقدام به آتش زدن بساط امام حسین(ع) کردند.

آیت الله طه محمدی ادامه داد: دشمن با جوسازی مردم را میدان کشیدند و اموال آنها را آتش زدند و برای ایجاد امنیت نیروی انتظامی تلفات زیادی داد.

 

 

 

نظر شما