نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات کوچک را بزرگنمایی نکنیم/ وظیفه داریم امید را به مردم القا کنیم

۱۳۹۷/۱۰/۰۸ - ۰۸:۱۹:۱۰
کد خبر: ۷۹۳۳۶۶
مشکلات کوچک را بزرگنمایی نکنیم/ وظیفه داریم امید را به مردم القا کنیم
آزادیخواه اظهار کرد: مشکلات کوچک را بزرگنمایی نکنیم، چراکه انقلاب دستاوردهای بزرگی برای ما داشت و به کوری چشم دشمنان امسال 40 سالگی انقلاب را جشن می گیریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک اعضای شوراهای اسلامی و مسئولان بخش جوکار با نمایندگان شهرستان ملایر با اشاره به اینکه انتظار مردم از مسئولان و نمایندگان حل مشکلات است گفت: در شرایط کنونی کشور وظیفه داریم امید و انگیزه را به مردم القا کنیم تا کشور از بحران نجات پیدا کند.

حجت الاسلام احد آزادیخواه تاکید کرد: باید تلاش کنیم کشور را از دشمن بیرونی و درونی نجات دهیم، چراکه برای به ثمر رسیدن انقلاب زحمات زیادی کشده شد و خون های زیادی ریخته شده است.

سخنگوی کمیسیون فرهنکی مجلس دهم خاطرنشان کرد: امروز کشور به پیچی تاریخی رسیده است که همه باید برای امیدواری مردم و جوانان تلاش کنیم، نه اینکه با القای ناامیدی زمینه را برای توطئه دشمنان مهیا کنیم.

حجت الاسلام آزادیخواه وظیفه شوراهای اسلامی روستاها و دهیاران را در این زمینه خطیر دانست و ادامه داد: به جرات ادعا می کنیم که در سه سال گذشته به اندازه 10 سال اخیر اقدامات عمرانی در این شهرستان انجام شده است.

وی ثبت ملی مبل و منبت و ثبت جهانی انگور را 2 برند مهم برای این شهرستان عنوان و بیان کرد: این اقدامی بسیار بزرگ بود که به نتیجه رسید و باید قدر بدانیم.

حجت الاسلام آزادیخواه همچنین نهضت آسفالت ریزی در روستاها، بهسازی روستاها، احداث مجتمع های آبرسانی، اخذ مجوز دانشکده پیراپزشکی، راه سازی و عمران و آبادانی روستاها را از دیگر اقدامات عنوان کرد و گفت: در سال های گذشته انقلابی عظیم در حوزه بهداشت و درمان این شهرستان رخ داد.

وی تاکید کرد: مشکلات کوچک را بزرگنمایی نکنیم، چراکه انقلاب دستاوردهای بزرگی برای ما داشت و به کوری چشم دشمنان امسال 40 سالگی انقلاب را جشن می گیریم.

نماینده مردم ملایر در مجلس دهم اظهار داشت: خدمات نظام و انقلاب را به مردم بازگو کنیم تا با ایجاد امید و انگیزه در بین مردم، از این پیچ سخت با موفقیت عبور کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز