مدیرکل ورزش و جوانان همدان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد

۱۳۹۷/۱۰/۱۸ - ۰۷:۵۳:۱۷
کد خبر: ۷۹۷۳۵۲
مدیرکل ورزش و جوانان همدان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار کرد
مدیرکل ورزش و جوانان استان در نخستین روز کاری خود با آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، شب گذشته مدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه معاونین و مدیران اجرایی خود در نخستین روز کاری خود با آیت الله محمدی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان دیدار کرد.

 امام جمعه همدان در این دیدار گفت: انقلابی بودن باید در تمام شئون کشور دیده شود و همه مسئولان و مدیران در تمام سطوح مدیریتی باید تفکر و روحیه انقلابی خود را حفظ کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: انتظار است مدیرکل ورزش و جوانان در کار خود نگاه جدی به توسعه مناطق محروم داشته باشد

امام جمعه همدان تاکید کرد: یک مدیر لایق باید با نیت الهی دل های از هم رمیده را به هم پیوند دهد و نباید در هر مسئولیتی به کوچک و بزرگی پست و مقام نگاه کند بلکه باید در راستای جلب رضایت الهی گام بردارد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز در این دیدار گفت: از روزی که به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان همدان انتخاب شده ام خود را یکی همدانی‌ می دانم و در قبال جوانان و مردم همدان خود را پاسخگو می دانم.

محسن جهانشیر گفت: شبانه روز برای رشد و اعتلای ورزش استان همدان وقت خواهم گذاشت و از هیچ فرصتی برای خدمت گذاری به ورزش و حوزه جوانان فرو گذار نخواهم بود.

 

نظر شما