معاون امور عمرانی استانداری همدان:

جایگاه های سوخت نباید به مکان‌های دولتی داده شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۰ - ۱۰:۰۷:۵۹
کد خبر: ۷۹۸۳۱۷
جایگاه های سوخت نباید به مکان‌های دولتی داده شود
محمودرضا عراقی در خصوص استانداردسازی جایگاه‌های سوخت گاز در استان نیز گفت: این جایگاه‌ها نباید به مکان‌های دولتی داده شود و باید به جایگاه‌های بخش خصوصی برای ارائه خدمات واگذار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون امور عمرانی استانداری همدان در کارگروه استانداردسازی و ارتقای کیفیت کالا و خدمات با اشاره به ارزشمندی پژوهش اساتید دانشگاه بوعلی در مقوله استانداردسازی و رسیدن به افزایش یک دهم درصدی بهره‌وری در این زمینه اظهار کرد: بهره‌وری یکی از بندهای مهم اقتصاد مقاومتی است و همین موضوع خیلی از فرآیندهای استانداردسازی را در برمی‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه استانداردسازی کالا موضوعی بسیار پراهمیت در کیفیت کالاهاست افزود: یکی از ابزارهای اعتماد عمومی به ابزار و کالاهای داخلی وجود مهر استاندارد توسط اداره کل استاندارد است.

معاون امور عمرانی استانداری همدان با تاکید بر اینکه در برخی مواقع باید به دلیل شرایط اقتصادی جامعه استانداردسازی کالا با شیب ملایم انجام شود ادامه داد: سیاست ما این است که کشور ما به مرور به سمت و سوی استانداردسازی حرکت کند.

وی در خصوص استانداردسازی جایگاه‌های سوخت گاز در استان نیز گفت: این جایگاه‌ها نباید به مکان‌های دولتی داده شود و باید به جایگاه‌های بخش خصوصی برای ارائه خدمات واگذار شود.

عراقی با بیان اینکه همدان استانی پیشرو در پیگیری استانداردسازی جایگاه سوخت گاز طبیعی است خاطرنشان کرد: از مجموع هشت جایگاه سوخت گاز طبیعی که اقدام به ثبت نام برای معاینه فنی نکرده‌اند باید در فرصت معقول اخطار لازم برای استانداردسازی انجام شود چون در غیر این صورت گاز این جایگاه‌ها قطع خواهد شد.

وی در خصوص استانداردسازی واحدهای تولید چینی‌آلات ساختمان نیز اضافه کرد: طی دو هفته آینده سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری باید لیستی از واحدهای سنتی تولید چینی‌آلات ساختمان که به واحد صنعتی تبدیل شده اند ارائه دهند تا اداره استاندارد نسبت به صدور مجوز استانداردسازی این واحدها اقدام کنند.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز