دلالان قیمت خودرو را در کشور تعیین می‌کنند

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۱۳:۴۹
کد خبر: ۷۹۹۷۳۵
دلالان قیمت خودرو را در کشور تعیین می‌کنند
امیر خجسته اظهار داشت: تعدادی دلال قیمت خودرو را در کشور تعیین می‌کنند و وزیر اقتصاد باید بابت این موضوع مؤاخذه شود که بحث استیضاحش در مجلس مطرح‌ شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت با بیان اینکه در شرایط جنگ نباید عادی بود و باید فوق‌العاده عمل کرد و با سکوت اجازه افزایش نرخ دلار و اجناس را ندهیم اظهار داشت: تعدادی دلال قیمت خودرو را در کشور تعیین می‌کنند و وزیر اقتصاد باید بابت این موضوع مؤاخذه شود که بحث استیضاحش در مجلس مطرح‌ شده است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی اعلام کرد: 85 درصد بودجه، ملی و در وزارتخانه‌هاست و مدیران استانی باید برای جذب آن تلاش کنند همان‌طور که مدیر مربوطه باید 500 میلیارد تومان برای سد تالوار می‌گرفته نه 5 میلیارد تا یک‌باره این طرح تمام شود.

خجسته مطرح کرد: مدیران باید پیش از طرح لایحه بودجه در مجلس با وزارتخانه‌ها رایزنی می‌کردند و این نقطه‌ضعفی است که باید ترمیم شود.

وی با اشاره به اعتبارات خوب استان در سال 98 بیان کرد: 9 میلیارد تومان برای بیمارستان امام، 150 میلیارد برای برقی کردن راه‌آهن همدان-سنندج- تهران، 45 میلیارد برای بهسازی و نوسازی ایستگاه‌های راه‌آهن، 6 میلیارد و 500 میلیون تومان برای راه روستایی مراد بلاغی و 3 میلیارد و 500 میلیون برای ساماندهی تپه هگمتانه اختصاص‌یافته است.

خجسته گفت: 15 میلیارد تومان هم به ساماندهی فاضلاب فامنین و همدان تعلق‌گرفته که آب و فاضلاب بهتر بود این‌ها را جدا می‌کرد.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی با بیان اینکه برای جاده سد، امامزاده محسن(ع) و سیاه کمر بودجه خوبی دیده‌شده و مدیران برای جذب اعتبارات باید حس پیگیری داشته و همت کنند گفت: بودجه استان باید عادلانه تقسیم‌شده و سهم شهرستان‌ها دیده شود و تلاش کنیم تا مردم در رفاه باشند و معیشت و دارو و درمان اولویت نخست کشور است.

رئیس فراکسیون مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: بانک مرکزی پیش از آغاز تحریم‌های 13 آبان می‌توانست مانع افزایش قیمت‌ها شود، اما بی‌تدبیری کرد و هرچند حامی دولت هستیم، اما در جایی که کوتاهی باشد حمایت نمی‌کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز