استاندار همدان:

فضای جنب و جوش دانشجویان باید فراهم باشد

۱۳۹۷/۱۰/۲۴ - ۰۸:۲۰:۲۲
کد خبر: ۷۹۹۷۳۶
فضای جنب و جوش دانشجویان باید فراهم باشد
شاهرخی با تاکید بر توجه جدی به امور دانشجویان گفت: فضای دانشگاه ها باید بستر فعالیت گسترده دانشجویان در عرصه های مختلف باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، استاندار همدان با تاکید بر توجه جدی به امور دانشجویان گفت: فضای دانشگاه ها باید بستر فعالیت گسترده دانشجویان در عرصه های مختلف باشد.

شاهرخی افزود: فضای دانشگاه ها مبتنی بر آزاداندیشی، نواندیشی و معتقد به مبانی دینی و ارزشی است و دانشجویان ما در این فضا و با رعایت قوانین و ضوابط اجرایی می توانند فعالیت همه جانبه داشته باشند.

وی اضافه کرد: مسئولان دانشگاه ها نباید نسبت به مطالبه دانشجویان غافل شوند چرا که نسل آینده ساز جامعه هستند و اعتماد به آنها فرصت است.

استاندار همدان خاطرنشان کرد: دانشجویان در عرصه های فرهنگی سیاسی و احتماعی با هر نوع سلیقه و تفکر در چارچوب نظام مقدس جمهوری اسلامی و برپایه قوانین اجرایی کشور می توانند فعالیت گسترده داشته باشند و محدود کردن آنها منجر به مشکلات در آینده می شود.

وی بیان کرد: تفکر و انرژی هر دانشجو کمک به اهداف بلند دانشگاه ها، دولت و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و به عنوان یک الزام از سوی مسئولان ارشد اجرایی کشور ، تعامل نزدیک و سازنده با دانشجویان و تشکل های دانشجویی را تاکید می کنیم.

شاهرخی از هیات های نظارت نیز درخواست کرد تا در حوزه دانشجویی تا جایی که از خطوط قرمز عبور نکرده اند، سخت گیری نکنند.

وی افزود: فضای سیاسی، فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها در چارچوب قانون و موازین شرعی و اخلاقی باز است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز