معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت همدان

کالاهای اساسی بین مددجویان دستگاه‌های حمایتی توزیع می شود

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۴۹:۴۰
کد خبر: ۸۰۰۶۶۷
کالاهای اساسی بین مددجویان دستگاه‌های حمایتی توزیع می شود
مجید زرین‌دلاور گفت: توزیع کالای اساسی شامل مرغ، گوشت و برنج برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و تعاونی‌های کارگری و کارمندی انجام می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان گفت: توزیع کالای اساسی شامل مرغ، گوشت و برنج برای خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره)، بهزیستی و تعاونی‌های کارگری و کارمندی انجام می‌شود.

مجید زرین‌دلاور با بیان اینکه در حال حاضر همه مسائل بازار در ستادتنظیم بازار به خوبی راهبری می‌شود اظهار کرد: کالاهای اساسی برای حمایت از افراد زیر پوشش کمیته امداد، بهزیستی و تعاونی‌های کارگری و کارمندی در بخش‌های مختلف توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه گوشت قرمز، مرغ و برنج در حال توزیع بین اقشار فوق در حال توزیع است افزود: با هماهنگی دستکاه‌های مختلف متولی مانند بهزیستی و کمیته امداد این کالاها در اختیار جامعه هدف قرار می‌گیرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان تصریح کرد: ما اقلام را در اختیار دستگاه‌های متولی قرار داده و آنها اقلام را به نوبت و با فراخوانی خانواده‌ها تحویل می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه پس از توزیع اقلام اساسی بین خانواده‌های زیر پوشش سازمان‌های حمایتی تصمیم برای روند آینده اخذ می‌شود ادامه داد: تزریق کالاهای اساسی به صورت مرحله‌ای و هفته‌ای انجام می‌شود.

زرین‌دلاور با بیان اینکه دستگاه‌ها حمایتی ناظر بر توزیع کالاها بوده و لیست‌های توزیع خود را به سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ارائه می‌دهند خاطرنشان کرد: دستگاه‌های نظارتی چون تعزیرات و خود استانداری نیز در جریان ریز چگونگی توزیع کالاها قرار دارند.

وی گفت: کنترل‌های لازم نیز توسط اداره بازرسی و نظارت سازمان صمت استان، بازرسی استانداری و بازرسی کل و حراست دستگاه‌های متولی در امر توزیع صورت می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز