پراید باز هم قربانی گرفت

۱۳۹۷/۱۰/۲۶ - ۱۰:۳۵:۵۶
کد خبر: ۸۰۰۶۷۰
پراید باز هم قربانی گرفت
سرهنگ رضا عزیزی گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در جاده همدان - ملایر، راننده خودرو در دم جان باخت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پلیس راه استان همدان گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه پراید در جاده همدان - ملایر، راننده خودرو در دم جان باخت.

سرهنگ رضا عزیزی اظهار داشت: رانندگی با سرعت غیرمجاز و لغزندگی سطح جاده عامل بروز این حادثه رانندگی ارزیابی شده است.

وی اضافه کرد: راننده سواری پراید از کمربند ایمنی استفاده نکرده بود و این تخلف منجر به پرت شدن وی از داخل وسیله نقلیه به بیرون از خودرو و برخورد سر او به سنگ می شود.

رییس پلیس راه استان همدان بیان کرد: برخی رانندگان تنها هنگام نزدیک شدن به پاسگاه پلیس راه یا دیدن ماموران، اقدام به بستن کمربند ایمنی می کنند در حالیکه برخورد پلیس با متخلفان با هدف حفظ جان آنها است.

سرهنگ عزیزی گفت: جاده همدان - ملایر چهار خطه بوده و نمی توان ایمن نبودن جاده را عامل بروز این حادثه تلقی کرد، بلکه عامل انسانی علت اصلی واژگونی این خودرو بوده است.

وی درباره تصادف زنجیره ای چند روز گذشته نیز اظهار داشت: این سانحه در حوزه استحفاظی ساوه رخ داده اما فرماندار این شهرستان این قسمت از جاده را جزو حوزه استحفاظی ساوه نمی داند.

رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: این درحالیست که بر اساس جی پی اس و نقشه، این محدوده متعلق به شهرستان ساوه بوده و باید نسبت به رسیدگی به تصادف و ایمنی آن، مسئولان ساوه اقدام کند.

سرهنگ عزیزی بیان کرد: مناقشه بر سر این قسمت از جاده بیش از 2 سال است که بین فرمانداری فامنین و ساوه در جریان است و با وجود ثابت شدن تعلق این مسیر به ساوه، اما همچنان آنها از ایمن کردن این مسیر تمرد می کنند.

وی افزود: در تصادف زنجیره ای اوایل هفته جاری یک دستگاه تریلی به علت قرار گرفتن در سطح لغزنده قیچی و سواری پژو با پهلو به این خودرو برخورد کرده و راننده جان می بازد.

وی اضافه کرد: همچنین چند دستگاه خودرو نیز در ادامه به یکدیگر برخورد می کنند که موجب مصدومیت چند تن و انتقال آنها به بیمارستان می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز