سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس:

دغدغه ما مشکلات مالی است/ شرایط خوبی برای صعود داریم

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۰۷:۴۶:۲۸
کد خبر: ۸۰۱۶۱۱
دغدغه ما مشکلات مالی است/ شرایط خوبی برای صعود داریم
محمد مظهری با بیان اینکه تنها دغدغه اصلی باشگاه مسایل مالی است، افزود: اگر مشکلات مالی تیم حل شود، شرایط خوبی برای صعود به لیگ یک داریم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرپرست مدیرعاملی باشگاه پاس همدان در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان همدان گفت: تاکنون بین 35 تا 40 درصد از قرارداد بازیکنان پرداخت شده اما نتوانسته ایم مبلغی را به کادر فنی پرداخت کنیم.

محمد مظهری افزود: تنها دغدغه اصلی باشگاه مسایل مالی است به طوری که حتی برای سفرهای خود و بازی های بیرون از خانه با مشکل روبرو هستیم و اگر حمایت های محمدباقر دریایی حامی مالی تیم نبود شاید مشکلات بیشتری گریبان تیم را می گرفت.

وی اضافه کرد: 9 بازی تا پایان فصل باقی مانده که از این تعداد پنج دیدار خارج از خانه و چهار مسابقه در همدان برگزار می شود و با این حال اگر مشکلات مالی تیم حل شود، شرایط خوبی برای صعود به لیگ یک داریم.

مظهری با بیان اینکه بازیکنان و کادر فنی پاس تاکنون بدون حاشیه فقط به دنبال کسب نتایج مطلوب هستند، گفت: 17 بازیکن غیر بومی در ترکیب تیم داریم اما کوچکترین مشکل حاشیه ای برای ما ایجاد نشده و خوشبختانه با درایت کادر فنی یکی از بهترین و با اخلاق ترین تیم های پاس در سالیان اخیر را شاهد هستیم.

تیم پاس هم اکنون در رده دوم جدول گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

پاسی ها سه شنبه هفته آینده و از هفته هفدهم لیگ دسته دوم فوتبال کشور میهمان نفت و گاز گچساران هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز