بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تمرین تیم فوتبال پاس

۱۳۹۷/۱۰/۲۹ - ۱۲:۳۱:۱۶
کد خبر: ۸۰۱۷۷۲
بازدید مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از تمرین تیم فوتبال پاس
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان قبل از دیدار پاس برابر نفت گچساران از تمرین این تیم بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان؛ محسن جهانشیردر حالی در نخستین روزهای کاری خود را در مدیریت ورزش استان سپری می کند روز جمعه در تمرین سبزپوشان حاضر شد و قبل از دیدار پاس برابر نفت گچسارن در جریان روند تمرینات و شرایط روحی و روانی این تیم قرار گرفت.

به همراه مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان قهرمانی معاون توسعه ورزش قهرمانی، دارششدر معاون پشتیبانی و کشکولی مدیر حراست در تمرینات تیم پاس حضور یافتند تا اهمیت ویژه پاس برای مدیران ورزش و جوانان استان بیشتر متبلور شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در این بازدید ضمن آرزوی موفقعت برای سبزپوشان از همه بازیکنان و کادر فنی خواست برای موفقیت پاس تمام تلاش خود را بکار ببرند.

وی افزود: پاس برند معتبری برای ورزش استان است و باید با حمایت‌های استاندار، رسانه‌ها و هواداران و تلاش بازیکنان و کادر فنی  پاس به جایگاه اصلی خود برگردد.

محسن جهانشیر اظهار داشت: حل مشکلات پاس مهمترین دغدغه دستگاه ورزش است و از زمان حضور در همدان به دنبال برطرف کردن مشکلات این تیم بوده ام

وی اضافه کرد: پاس نیازمند برنامه ریزی هدفمند و جامع است تا مسیر برای موفقیت و رسیدن به لیگ های بالاتر هموار شود.

در ادامه جمشیدیان سرمربی پاس نیز به بیان وضعیت این تیم پرداخت و بیان کرد: رقابت نزدیک تیم ها در بالای جدول باعث شده تا اطمینان از جایگاه وجود نداشته باشد و به همین خاطر هر بازی حکم فینال را دارد.

وی خاطرنشان کرد: هفته گذشته با پیروزی ارزشمند برابر استقلال رامشیر توانستیم همچنان در کورس قهرمانی باقی بمانیم و امیدوارم این روند با حمایت مسئولان تداوم یابد.

سرمربی پاس همدان گفت: استقلال رامشیر در سه سال اخیر باخت در بازی خانگی نداشته است و توانستیم با غیرت و دوندگی بازیکنان سه امتیاز شیرین کسب کنیم.

وی بازی برابر نفت و گاز گچساران را بسیار سخت دانست و گفت: نفتی ها از امکانات و منابع مالی بسیار خوبی برخوردار هستند و امسال نیز جزو مدعیان صعود به شمار می روند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز