هوای همدان به ۱۴ درجه زیر صفر رسید/ سرما تا آخر هفته میهمان همدانی ها

۱۳۹۷/۱۰/۳۰ - ۱۱:۳۷:۰۲
کد خبر: ۸۰۲۲۲۴
هوای همدان به ۱۴ درجه زیر صفر رسید/ سرما تا آخر هفته میهمان همدانی ها
محمد حسن باقری شکیب گفت: در پی فعالیت سامانه بارشی در چند روز گذشته، اکنون سیستم پایدار در آسمان همدان فعال است و تا انتهای هفته دمای هوای استان را پایین نگه می دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی همدان افزود: آسمان استان در 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری و از روز دوشنبه همراه با افزایش ابر و در برخی از نقاط احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: در حال حاضر سامانه بارشی در استان فعال نیست و موج بسیار ضعیف روز دوشنبه نیز ناشی از شرایط رطوبت منطقه ای است که به دلیل سرمای هوا، به صورت بارش پراکنده اثر خود را می گذارد.

باقری شکیب اظهار داشت: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 14 درجه سانتیگراد زیر صفر و بیشینه دمای این شهر صفر درجه سانتیگراد گزارش شده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی همدان افزود: بهار و فامنین با 2 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین و همدان با 14 درجه سانتیگراد زیر صفر به عنوان سردترین شهرهای استان در 24 ساعت گذشته گزارش شده اند.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه های مرتفع، رودخانه ها و پستی و بلندی های زیاد به شدت متغیر است و زمستان های سرد، پر برف و باران و تابستان های معتدل دارد.

 

نظر شما