رئیس شورای اسلامی شهر همدان:

اولویت شهرداری اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام باشد

۱۳۹۷/۱۱/۰۱ - ۱۱:۱۷:۳۶
کد خبر: ۸۰۲۵۱۰
اولویت شهرداری اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام باشد
کامران گردان با تأکید بر اینکه اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در بودجه سال آینده باید در اولویت قرار گیرد افزود: در برنامه‌ریزی بودجه، عقلانیت و علم آمار و برنامه ریزی باید مورت توجه قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری بنا از همدان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در صحن شورای شهر با بیان اینکه مشکلات، محدودیت‌ها و نیازهای شهروندان در تعیین بودجه باید مد نظر قرار گیرد اظهار کرد:‌ متعادل شدن و انعطاف‌پذیر بودن بودجه و انضباط مالی در مدیریت شهری به منظور کاهش هزینه‌ها و تعیین محورهای توسعه در مناطق مختلف شهر از لوازم و اسباب ضروری است.

کامران گردان  با تأکید بر اینکه  اتمام پروژه‌های نیمه‌تمام در بودجه سال آینده باید در اولویت قرار گیرد افزود: در برنامه‌ریزی بودجه، عقلانیت و علم آمار و برنامه ریزی باید مورت توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه بودجه به عنوان یک ابزار مدیریتی مطرح است تصریح کرد: شهرداری باید تلاش کند با جلب مشارکت شهروندان، منابع محدود این مجموعه را به حداکثر بهره‌وری برساند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه بالاخره دولت به سمت صادرات‌محوری همراه با کاهش اتکا به نفت ورود پیدا کرد گفت: به طور قطع شهرداری همدان هم باید با تغییر وضعیت موجود از تراکم‌فروشی شهر فاصله بگیرد.

وی با تأکید بر اینکه بودجه شهرداری باید بر مبنای درآمدهای کوششی استوار شود خاطرنشان کرد: بودجه سال آینده شهرداری با کمترین تغییرات مصوب شود و همراه با حمایت و پشتیبانی شورا، وظیفه مدیریت شهری را در راستای خدمت‌رسانی بهتر به مردم همدان دنبال می‌شود.

گردان با بیان اینکه درصد سهم عمرانی و جاری از بودجه شهرداری‌ همدان، 60 به 40 در نظر گرفته خواهد شد گفت: با توجه به نگاه ویژه شهروندان و مسئولان امر به حوزه عمرانی امیدواریم شاهد تحول و توسعه شهر همدان باشیم و دیگر پروژه نیمه‌تمام بر روی زمین نمانده و به سمت پروژه‌های جدیدتر حرکت کنیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز