مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان همدان

تعامل خوبی بین روابط عمومی اداره کل و رسانه های استان وجود دارد

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۲:۵۴:۵۳
کد خبر: ۸۰۳۱۸۳
تعامل خوبی بین روابط عمومی اداره کل و رسانه های استان وجود دارد
حمدالله چاروسایی با اشاره به حمایت رسانه های استان از حوزه ورزش گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین روابط عمومی اداره کل و رسانه های استان وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان در جمع روسا و نواب هیات های ورزشی گفت: روابط عمومی‌ها موتور محرکه و کانون تلاش و فعالیت در این عرصه هستند.

وی با بیان اینکه روابط عمومی حوزه ای کاملا تخصصی و چشم بیدار جامعه است، افزود: هیات های وزشی باید نسبت به فعال نمودن روابط عمومی های خود اقدام کنند و با هماهنگی روابط عمومی کل افراد را برای این پست انتخاب کنند.

حمدالله چاروسایی با اشاره به حمایت رسانه های استان از  حوزه ورزش گفت: خوشبختانه تعامل خوبی بین روابط عمومی اداره کل و رسانه های استان وجود دارد.

وی با بیان اینکه ارتباط با رسانه و مطبوعات در سایه تعامل باشد، ادامه داد: ما در پی ارتباط دوسویه و در تعامل بیشتر با خبرنگاران و رسانه‌ها هستیم.

مدیر روابط‌عمومی اداره کل ورزش و جوانان با اشاره به لزوم انسجام و هماهنگی در برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هیات های ورزشی نسبت به تببین برنامه ها و موفقیت های ورزش استان بعد از انقلاب اهتمام جدی داشته باشند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز