آماری نگران کننده از نهاوند؛

کاهش ۵.۶ درصدی ازدواج و افزایش۸.۵ درصدی آمار طلاق در نهاوند

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۲:۵۵:۲۱
کد خبر: ۸۰۳۱۸۹
کاهش ۵.۶ درصدی ازدواج و افزایش۸.۵ درصدی آمار طلاق در نهاوند
مهدوی‌تبار خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال در شهرستان نهاوند شاهد افزایش 8.5 درصدی آمار طلاق هستیم، طی این مدت آمار ازدواج در شهرستان 5.6 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نهاوند خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال در شهرستان نهاوند شاهد افزایش 8.5 درصدی آمار طلاق هستیم، طی این مدت آمار ازدواج در شهرستان 5.6 درصد کاهش داشته است.

وی اضافه کرد: در 9 ماهه  سال 97 در شهرستان 382 واقعه طلاق به ثبت رسیده که در مقایسه مدت مشابه سال  گذشته که 352 مورد طلاق در شهرستان به ثبت رسیده، شاهد افزایش 8.5 درصدی آمار طلاق در شهرستان هستیم.

 مهدوی‌تبار تاکید کرد: نسبت ازدواج به طلاق طی 9 ماهه امسال، 3.4 درصد است و در مقابل هر سه ازدواج یک طلاق به ثبت رسیده است.

وی تصریح کرد: همچنین طی این مدت دوام زندگی مشترک در هنگام طلاق در شهرستان هفت سال بوده است و این شاخص در کل استان برابر هشت سال است.

مهدوی‌تبار با اشاره به کاهش 5.6 درصدی آمار ازدواج در شهرستان افزود: امسال در شهرستان یک‌هزار و 308 واقعه ازدواج به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که یک‌هزار و 381 واقعه ازدواج به ثبت رسیده است، شاهد کاهش 5.6 درصدی آمار ازدواج در شهرستان هستیم.

وی بیان کرد: در 9 ماهه سال 97 به طور متوسط در هر شبانه‌روز تقریبا پنج ازدواج در شهرستان به ثبت رسیده است.

رئیس اداره ثبت احوال شهرستان نهاوند بیان کرد: طبق آمار مقایسه‌ای که در اداره ثبت احوال نهاوند صورت گرفته است طی سال‌های 91 تا 97 شاهد روند افزایش آمار طلاق و کاهش آمار ازدواج در شهرستان هستیم.

وی گفت: در 9 ماهه سال 91 تعداد 2 هزار و 400 مورد ازدواج در شهرستان به ثبت رسیده که در مقایسه با مدت مشابه سال 97 با یک‌هزار و 700 مورد ازدواج نشان‌ از کاهش روند ازدواج طی این هفت سال در شهرستان دارد.

مهدوی‌تبار افزود: در 9 ماهه سال 91، 320 مورد طلاق در شهرستان به ثبت رسیده و در 9 ماهه سال 97، 420 مورد واقعه ازدواج در شهرستان به ثبت رسیده که مقایسه این دو آمار نشان می‌دهد آمار طلاق نیز طی این هفت سال در شهرستان سیر صعودی داشته است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز