رئیس پلیس راه همدان

جاده های ورودی همدان نیاز به استاندارد سازی دارند

۱۳۹۷/۱۱/۰۲ - ۱۳:۰۹:۳۴
کد خبر: ۸۰۳۲۱۷
جاده های ورودی همدان نیاز به استاندارد سازی دارند
رضا عزیزی بیان کرد: جاده ورودی همدان به خصوص منطقه آجرپزی‌ها نابسامانی دارد که نیاز به استانداردسازی و اختلاف ارتفاع جاده با حاشیه است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پلیس راه استان همدان در شورای ترافیک شهرستان همدان با تاکید به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی اظهار کرد: شعاع 30 کیلومتری شهر همدان پرتردد است و به علت عدم رعایت قوانین نیز شاهد افزایش تصادفات در این منطقه هستیم.

وی با اهمیت به استفاده از سیستم‌های هوشمند در شعاع 30 کیلومتری شهر همدان نسبت به کنترل سرعت‌ها گفت: امسال 396 مورد تصادف در این منطقه رخ داده است.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه 19 مورد از تصادفات به علت خستگی و خواب آلودگی راننده گزارش شده اشت افزود: 81 مورد از تصادفات به علت عدم توجه به جلو و 12 مورد به علت عدم رعایت سرعت مطمئنه عنوان شده است.

وی با بیان اینکه متاسفانه برخی از رانندگان بدون گواهینامه اقدام به رانندگی می‌کنند و این امر منجر به بروز تصادفاتی می‌شود گفت: 39 مورد از تصادفات به علت عدم رعایت حق تقدم، 15 مورد انحراف از مسیر، 19 مورد سبقت غیرمجاز و 9 مورد به دلیل عدم رعایت فاصله عرضی حین سبقت گزارش شده است.

عزیزی با اشاره به اینکه 10 مورد از تصادفات به علت رعایت فاصله طولی و 2 مورد نقص فنی عنوان شده است، افزود: بیشترین حجم تصادف از ساعت 12 ظهر تا 12 شب بوده که 72 درصد از تصادفات در این بازه زمانی 12 ساعته رخ داده است.

وی با بیان اینکه باید اعتبار کافی در اختیار اداره راهداری باشد تا شاهد اقدامات اساسی در محورهای همدان باشیم تاکید کرد: شیب شیروانی جاده باید به کمتر از یک متر برسد.

رئیس پلیس راه استان همدان با اشاره به اینکه گاردریل‌ها منع جدی برای عبور خودرو نیست و بسیاری تصادفات با برخورد به موانع اتفاق می‌افتد افزود: باید دستگاه نیورجسی نصب شود.

وی با اشاره به لزوم کاهش سرعت وسایل نقلیه در اطراف شهرها با نصب علایم راهنمایی و رانندگی، گفت: ارتفاع جاده با حاشیه بسیار است و باید در جاده تهران این موضوع مورد توجه جدی باشد.

عزیزی با بیان اینکه باید دوربرگردان‌ها را اصلاح کرد چراکه پرکردن آن جواب نمی‌دهد و اهالی برخی از مناطق آن را دوباره باز خواهند کردند افزود: تعدادی از دوربین‌های کنترل سرعت نقص دارند و تعدادی از آنها نیز پایه ندارند.

وی با تاکید به اینکه تعدای از دوربین‌ها به جاده بیجار منتقل شود تا شاهد تصادفات کمتری باشیم، گفت: دوربین‌ها از آزاد راه قدیم به جاده غار علیصدر منتقل شود تا تصادفات در این منطقه کمتر رخ دهد.

رئیس پلیس راه استان همدان بیان کرد: جاده ورودی همدان به خصوص منطقه آجرپزی‌ها نابسامانی دارد که نیاز به استانداردسازی و اختلاف ارتفاع جاده با حاشیه است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز