کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهاوند

۱۳۹۷/۱۱/۰۳ - ۰۷:۳۳:۴۴
کد خبر: ۸۰۳۴۳۲
کشف ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق در نهاوند
سرهنگ احمد ساکی گفت: ۳۲ هزار لیتر سوخت قاچاق توسط ماموران نیروی انتظامی پاسگاه گاماسیاب نهاوند کشف و ضبط شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از نهاوند، فرمانده نیروی انتظامی نهاوند در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر عبور یک دستگاه کامیون حامل سوخت قاچاق از محورهای مواصلاتی شهرستان نهاوند، بلافاصله بررسی موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی و کارکنان انتظامی پاسگاه گاماسیاب شهرستان نهاوند قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام تحقیقات و شگردهای پلیسی، کامیون مورد نظر در ورودی شهرستان نهاوند مشاهده و متوقف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند افزود: در بازرسی‌های صورت گرفته از این کامیون، 32 هزار لیتر نفت سفید قاچاق کشف و متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

ساکی گفت: پلیس با تمام توان و به کارگیری حداکثری امکانات خود با پدیده شوم قاچاق مبارزه خواهد کرد و شهروندان نیز می‌توانند اخبار و اطلاعات خود را در زمینه قاچاق کالا با شماره تلفن 110 به پلیس گزارش دهند.

وی در بخش دیگری از سخنانش از دستگیری پنج سارق و کشف 30 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: در پی تدوین طرح جامع انتظامی پلیس شهرستان نهاوند در قرارگاه مبارزه با سرقت با محوریت کشف علمی جرایم از جمله سرقت و همچنین پیشگیری موثر از آن، تیم ویژه اجرایی در پلیس آگاهی شهرستان تشکیل و اقدامات عملیاتی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند ابراز کرد: بر این اساس و با اقدامات گسترده اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی، پنج سارق شناسایی و در سه عملیات جداگانه دستگیر شدند.

ساکی تصریح کرد: متهمان در بازجویی‌های فنی، در مجموع به 30 فقره سرقت منزل و داخل خودرو اعتراف و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه در پیشگیری موثر و کارآمد از سرقت، اساسی‌ترین و کلیدی‌ترین نقش را شهروندان ایفا می‌کنند، افزود: رعایت نکات ایمنی و بازدارنده و استفاده از تکنولوژی‌های به‌روز از جمله دوربین مدار بسته، سیستم‌های اعلام خطر و دزدگیر و اجرای توصیه‌ها و هشدارهای پلیسی، از مهمترین اولویت‌ها برای پیشگیری از بروز انواع سرقت است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز