ملایر اداره برتر ورزش و جوانان استان شد

۱۳۹۷/۱۱/۰۴ - ۱۱:۱۰:۴۰
کد خبر: ۸۰۳۸۷۱
ملایر اداره برتر ورزش و جوانان استان شد
چاروسایی گفت: در ارزیابی عملکرد اداره ورزش و جوانان استان همدان، ملایر در تیپ یک و شهرستان بهار در تیپ 2 به عنوان شهرستان‌های برتر استان معرفی شدند.

حمدالله چاروسایی در گفت‌وگو با خبرنگار برنا در همدان اظهار کرد: ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها در دو بخش شاخص اختصاصی و عمومی مورد ارزیابی قرار گرفت که در بخش شاخص‌های اختصاصی محورهای ورزش قهرمانی، همگانی، فرهنگی، آموزشی و ساماندهی امور جوانان و در بخش شاخص‌های عمومی محورهای عملکردی شهرستان‌ها در ارزیابی حوزه‌های ستادی مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در بخش شاخص‌های اختصاصی و در تیپ یک که شامل شهرستان‌های ملایر، نهاوند و تویسرکان است در حوزه آقایان ملایر، تویسرکان و نهاوند و در بخش بانوان ملایر، نهاوند و تویسرکان به ترتیب اول تا سوم شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های تیپ 2 که شامل بهار، کبودراهنگ، اسدآباد، رزن و فامنین است، در بخش آقایان شهرستان بهار، کبودراهنگ و فامنین و در بخش بانوان شهرستان بهار، رزن و کبودراهنگ اول تا سوم شدند.

چاروسایی ادامه داد: در بخش شاخص‌های عمومی و در شهرستان‌های تیپ یک ملایر، تویسرکان و نهاوند و در شهرستان‌های تیپ 2 فامنین، کبودراهنگ و رزن اول تا سوم شدند.

وی عنوان کرد: در مجموع شاخص‌های عمومی و اختصاصی و در شهرستان‌های تیپ یک ملایر اول، تویسرکان دوم و نهاوند سوم شدند و در شهرستان‌های تیپ دو بهار ،کبودراهنگ و فامنین اول تا سوم شدند.

 

نظر شما