رسانه‌ها به اطلاع رسانی برنامه‌های مذهبی کمک کنند

۱۳۹۷/۱۱/۰۶ - ۱۳:۰۲:۰۱
کد خبر: ۸۰۴۵۸۱
رسانه‌ها به اطلاع رسانی برنامه‌های مذهبی کمک کنند
علی بقایی افزود: اطلاع رسانی برنامه‌های هیئتی خلاء جدیدی است که در استان به وجود آمده که شهروندان تا از خانه بیرون نیایند از برنامه‌ها مطلع نمی‌شوند؛ پس لازم است رسانه‌ها به اطلاع رسانی برنامه‌های مذهبی در سطح شهر کمک کنند .

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در جلسه جبهه فرهنگی با بیان اینکه هیئت، ظرفیتی است که باید با رسانه نوین هم پوشانی داشته باشد اظهار کرد: کارشناسان، انقلاب اسلامی را محصول دو رسانه کاغذ و نوار کاست می دانند چرا که اطلاعیه و بیانیه‌های امام خمینی (ره) از این دو طریق به مردم می رسید .

وی با اشاره به موثر بودن دانشگاه و مسجد در پیروزی انقلاب اسلامی افزود: اطلاع رسانی برنامه‌های هیئتی خلاء جدیدی است که در استان به وجود آمده که شهروندان تا از خانه بیرون نیایند از برنامه‌ها مطلع نمی‌شوند؛ پس لازم است رسانه‌ها به اطلاع رسانی برنامه‌های مذهبی در سطح شهر کمک کنند .

بقایی با بیان اینکه سایت عقیق مخصوص هیئت داران است ادامه داد: اساسا فطرت ایرانی‌ها مذهبی و خداجو است بنابراین ما باید بتوانیم محتوای هیئت را فراگیر کنیم تا تمام جمعیت استان همدان بتوانند بهره لازم را کسب کنند .

وی با بیان اینکه رسانه حاکمیتی مثل صداوسیما حوزه تاثیر زیادی در انسجام عمومی مردم دارد عنوان کرد: رسانه‌ها یک بخش یا ستون مشخص را برای معرفی چهره و جنبش اصیل در حوزه هیئت حسینی اختصاص دهند .

وی با تاکید بر اینکه هیئت رزمندگان باید هیئت تراز انقلاب باشد گفت: امروزه انقلاب اسلامی در تمام جهان برای خود راه نفوذی مشخص کرده و از مظلومین حمایت می کند و هیئت رزمندگان ادامه دهنده این راه است .

وی با بیان اینکه به جای تکرار هیئت، کار هیئتی انجام دهیم افزود: اصحاب رسانه باید برای معرفی اشخاص مذهبی استان و کشور به طور جدی در این زمینه ورود پیدا کنند .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز