معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان:

مدیران از جوانان در پست‌های مدیریتی استفاده کنند/ بی توجهی به جوانان موجب دلسردی و نا امیدی در جامعه می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۱۶ - ۱۵:۵۷:۲۱
کد خبر: ۸۰۹۱۸۲
مدیران از جوانان در پست‌های مدیریتی استفاده کنند/ بی توجهی به جوانان موجب دلسردی و نا امیدی  در جامعه می‌شود
محمد مهدی تندگویان گفت: بی توجهی به جوانان موجب دلسردی، نا امیدی و تغییر نگرش در جوانان نسبت به آینده کشور می شود.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در حاشیه سفر خود به همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری برنا افزود: حوزه جوانان چند بحث کلی دارد و یک بحث اساسی این است که وقتی بحث جوانان را می‌کنیم تنها با یک وزارتخانه طرف نیستیم.

وی تصریح کرد: این طور نیست که همه مسئولیت حوزه جوان و مسائل و مشکلات جوانان مربوط به وزارت ورزش و جوانان باشد، با بخشی طرف هستیم که امروز جایگاه مدیریتی که به آن تعلق دارد جایگاه واقعی و درستش نیست.

تندگویان اظهار کرد: در حوزه جوانان با ٣٣ دستگاه طرفیم که شرح وظایف جداگانه و اعتبارات مجزایی دارند، این در حالی است که عملکرد ما محدود به یک معاونت در یک وزارت‌خانه است و در جایگاهی نیستیم که بخواهیم به وزارتخانه دیگری دستور بدهیم.

وی گفت: بی توجهی به جوانان موجب یکسری دلسردی ها و نا امیدی ها و تغییر نگرش در جوانان نسبت به آینده کشور می شود.

وی با بیان این که بازگشت به توجه به جوانان تنها راه نجات کشور است افزود: مدل مدیریت کشور باید برعکس شود. جوانان باید در راس امور اجرایی کشور باشند و همه باتجربه ها و کسانی که سالها به این مملکت خدمت کرده اند و تجربه اندوخته اند باید به عنوان مشاور در کنار مدیران جوان باشند.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان گفت: با توجه به توانمندی جوانان در حوزه های مختلف درخواست معاونت جوانان وزارت ورزش و جوانان از مسئولان این است که از جوانان در پست‌های مدیریتی استفاده کنند.

تندگویان افزود:در شهرستان‌ها امید و انگیزه‌ای نسبت به کلان شهرها وجود دارد که پیش از این برای ما قابل رصد نبود. این جوانان در بخش‌های مختلف دستاوردهای خوبی داشتند.

معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان  در خصوص عملکرد سازمان های مردم نهاد گفت: سازمان های مردم نهاد در برخی از زمان ها به ضرورت جزیره ای فعالیت می کردند ولی امروز با تشکیل مجامع ملی و استانی سامان دهی خوبی صورت گرفته است.

وی ضعف سازمان های مردم نهاد جوانان را حوزه اطلاع رسانی دانست و افزود: باید عملکرد سازمان های مردم نهاد دیده و اطلاع رسانی شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز