سرمربی پاس همدان:

بازی های باقی مانده حکم مرگ و زندگی را دارد

۱۳۹۷/۱۱/۱۷ - ۱۱:۱۷:۰۰
کد خبر: ۸۰۹۵۰۰
بازی های باقی مانده حکم مرگ و زندگی را دارد
احمد جمشیدیان گفت: بازی های باقی مانده این تیم بسیار سرنوشت ساز است و حکم مرگ و زندگی را دارد و ماموریت مهم کادر فنی و بازیکنان پاس از این هفته شروع می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، سرمربی تیم پاس همدان اظهار داشت: پاس پنج بازی بسیار سخت را در 6 هفته گذشته انجام داد که فقط یکی از دیدارها داخل خانه بود.

وی بیان کرد: سریال بازی های خارج از خانه پاس به پایان رسید و از این هفته باید به دنبال کسب امتیازهای لازم برای صعود باشیم.

جمشیدیان افزود: در این هفته وارد مرحله جدید از مسابقات می شویم و امیدواریم بتوانیم امتیازهای لازم را به دست آوریم.

وی پیرامون بازی روز گذشته مقابل خیبر خرم آباد گفت: برای نخستین بار در فصل جاری بود که مسابقه ای را با شادابی و کیفیت لازم شاهد نبودیم و باید تا قبل از بازی مقابل سیرجان به شرایط مطلوب برسیم.

سرمربی پاس خاطرنشان کرد: هر 2 تیم در این بازی چند موقعیت گلزنی داشتند و ممکن بود هر لحظه یکی از تیم ها پیروز بازی شود اما در مجموع نتیجه را عادلانه می دانم.

وی یادآور شد: اگر شانس در این بازی کمی بیشتر با ما یار بود می توانستیم حتی به سه امتیاز برسیم.

جمشیدیان با قدردانی از هواداران گفت: هواداران تیم پاس با عزیمت به خرم آباد سنگ تمام گذاشتند و با تشویق های جانانه خود انگیزه بسیار خوبی برای بازیکنان ایجاد کردند.

وی با تاکید بر لزوم حمایت از تیم پاس در این بازی های باقی مانده گفت: در نشست اخیر که با سید سعید شاهرخی استاندار همدان داشتیم ، قول حمایت همه جانبه داده شد و امیدوارم تا هفته آینده طبق وعده ها ، مشکلات پاس برطرف شود.

وی اطمینان داد: با حمایت مسئولان و حضور پرشمار تماشاگران در ورزشگاه، پاس روزهای خوشی را رقم بزند.

تیم پاس هم اینک در رده سوم جدول گروه ب لیگ دسته دوم فوتبال کشور قرار دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز