امروز رخ داد؛

پیام تقدیر و تشکر از حضور حماسی جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن

۱۳۹۷/۱۱/۲۳ - ۱۱:۲۱:۴۱
کد خبر: ۸۱۱۴۴۰
پیام تقدیر و تشکر از حضور حماسی جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی یوم ا... ۲۲ بهمن
محسن جهانشیر مدیرکل ورزش و جوانان استان در پیامی از حضور حماسی جامعه ورزش و جوانان در راهپیمایی یوم ا... 22 بهمن تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در متن این پیام آمده است:

درود خدا به روان پاک شهیدان انقلاب اسلامی ایران و شما حماسه سازان و جامعه ورزش و جوان همیشه در صحنه استان همدان که بار دیگر همگام با ملت بزرگ ایران برای تجدید بیعت با آرمانهای مقدس بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و در لبیک به فرمان ولی امر مسلمین حضرت آیت الله خامنه ای حماسه ای دیگر آفریدید .

این حرکت عظیم شما مردم عزیز دارای پیام های متعددی برای سردمداران کفر جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکاربود و با این حماسه بزرگ ثابت کردید که در دفاع از اسلام و ایران عزیز و مقابله با زیاده خواهی های استکبار جهانی همچون گذشته دوشادوش  مردم وفادار سایر شهر های ایران اسلامی همواره در صحنه حاضر بوده و در حفظ و صیانت از دستاورد هاو ارزشهای نظام مقدس جمهوری اسلام کوتاهی نخواهید کرد.

بر خود فرض می دانم از حضور حماسی و سبز ورزشکاران، جوانان، قهرمان ، پیشکسوتان ، روسا و اعضای هیات های ورزشی و کارکنان ورزش و جوانان استان در لبیک به ندای مقتدای خویش حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) و شرکت در راهپیمایی سراسری یوم الله 22بهمن که موجب سرفرازی ایران اسلامی در جهان گردید تشکر نموده و امید است روز به روز شاهد سربلندی و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی در جهان باشیم.

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز