معاون جدید سیاسی و امنیتی استاندار همدان:

ارتباط تنگاتنگ با احزاب و اصحاب رسانه‌ خواهم داشت

۱۳۹۷/۱۱/۲۴ - ۱۲:۱۵:۵۱
کد خبر: ۸۱۱۹۵۶
ارتباط تنگاتنگ با احزاب و اصحاب رسانه‌ خواهم داشت
مصطفی آزادبخت با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگ با احزاب و اصحاب رسانه‌ خواهیم داشت اظهار کرد: توفیقی خواهد بود که با اصحاب رسانه نیز به خوبی ارتباط برقرار کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،  معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان در مراسم تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری همدان اظهار کرد: آغاز مسؤولیتم را که با آغاز دهه پنجم انقلاب تقارن پیدا کرد را به فال نیک می‌گیرم.

وی افزود: ما همه اعتقاد داریم که در نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم اصل و اساس هستند و با راهپیمایی 22 بهمن روح تازه‌ای در کشور دمیده شد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه مردم در لبیک به ندای مقام معظم رهبری حماسه‌ای بزرگ خلق کردند تصریح کرد: اعتقاد داریم شهیدان پشتیبان گرانقدری برای جمهوری اسلامی هستند.

وی با اشاره به اینکه هنوز فراموش نکردیم حدود 6 هزار نفر از شهدا هنوز به کشور بازنگشتند ادامه داد: امیدوارم در دوره مسؤولیتم دین خود را به نظام ادا کنم.

آزادبخت با بیان اینکه دلخوشی و دلگرمی ما تجربه بسیار استاندار در حوزه سیاسی ـ امنیتی است خاطرنشان کرد: به هرکسی که «یا علی» بگوییم با تمام توان به پیش می‌رویم، قول می‌دهم سیاست‌های استاندار که همان سیاست‌های دولت تدبیر وامید است را پیش ببرم.

وی با اشاره به اینکه فرماندارانی بی‌نظیر و توانمند در استان همدان داریم گفت: آقای الماسی نیز از نیروهای خوشفکر و توانمند هستند که استاندار نیز تأکید کرد که از این توانمندی‌ها استفاده کنیم.

معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار همدان با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگ با احزاب و اصحاب رسانه‌ خواهیم داشت اظهار کرد: توفیقی خواهد بود که با اصحاب رسانه نیز به خوبی ارتباط برقرار کنیم.

وی با اشاره به اینکه به عنوان سربازی پای کار در خدمت مردم هستم افزود: با همه مجموعه تلاش خواهم کرد که ارتباطی کاری و نزدیکی داشته باشم.

آزادبخت با بیان اینکه تأخیر در اول جلسه به دلیل بی‌نظمی نبود تصریح کرد: می‌خواستم زودتر حاضر شوم ولی به گمان اینکه عجله دارم اعلام کردند که در دفتر باشم تا اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز