نماینده مردم ملایر در مجلس:

اهمیت بخش گردشگری در همدان برای مسوولان کشوری مشخص شده است

۱۳۹۷/۱۱/۲۵ - ۰۷:۲۰:۴۹
کد خبر: ۸۱۲۲۵۲
اهمیت بخش گردشگری در همدان برای مسوولان کشوری مشخص شده است
محمد کاظمی با تأکید بر اینکه اهمیت بخش گردشگری در استان همدان برای مسوولان کشوری جا افتاده زیرا همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 انتخاب شد

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم ملایر در مجلس اظهار کرد: اینکه در نمایشگاه گردشگری و کسانی که عهده‌دار برگزاری این نمایشگاه‌ها هستند، اولویت دادن به استان‌ها و همدان مد نظر قرار گرفته، باعث خوشایندی است.

وی ادامه داد: معتقدم سازمان متولی گردشگری باید توجه داشته و اهمیت نقش گردشگری در شرایط فعلی کشور و اولویت کارها را بشناسد، به طوری که هم در مسوولان و هم مردم نیز فرهنگ‌سازی کند.

نماینده مردم ملایر در مجلس با تأکید بر اینکه باید داشته‌ها و توانمندی‌های گردشگری را برای مردم و دنیا بشناسانیم گفت: اگر بتوان ظرفیت‌های گردشگری را به جهانیان اثبات کرد، صنعت توریسم شکل گرفته و موجب رونق اقتصادی در این بخش خواهد بود.

وی اضافه کرد: امروز درآمدهای بخش گردشگری جزو درآمدهای مهم و موثر همه کشورهاست و کشور ما نیز همه این ظرفیت‌ها را به لحاظ طبیعی داراست، باید سعی در شناساندن این ظرفیت‌ها داشته باشیم.

کاظمی تبلیغات را برای گردشگری مهم برشمرد و افزود: باید در زمینه تبلیغات بیشتر کار کنیم و سازمان میراث فرهنگی نیز در سطح جهانی برنامه‌های خوبی داشته باشد، هرچند استان همدان نیز باید اهمیت این موضوع را برای مسوولان و مردم جا بیندازد.

وی با تأکید بر اینکه اهمیت بخش گردشگری در استان همدان برای مسوولان کشوری جا افتاده زیرا همدان پایتخت گردشگری آسیا در سال 2018 انتخاب شد افزود: انتخاب همدان در سطح جهانی امتیاز خوبی است که بتوان در شناساندن موقعیت‌های گردشگری از آن بهره‌مند شد و حرکت درآمدزا و فرهنگ‌ساز برای شناساندن تمدن و فرهنگ و آثار گذشته داشت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز