کشف شیره خرمای تقلبی در همدان

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۸:۲۵
کد خبر: ۸۱۳۹۱۴
کشف شیره خرمای تقلبی در همدان
خالقی مجد از کشف یک تن شیره خرمای تقلبی در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسؤول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت همدان از کشف و ضبط شیره خرمای تقلبی از سطح عرضه در همدان خبر داد و اظهار کرد: پایان هفته گذشته یک تن شیره خرمای تقلبی توسط مرکز بهداشت شهرستان همدان کشف و ضبط شد.

وی با بیان اینکه پرونده متخلف برای پیگیری‌های بیشتر به دادگاه ارجاع شد گفت: اواسط ماه گذشته نیز یک کارگاه غیر مجاز تولید شیره تقلبی در همدان کشف شد.

مسؤول بهداشت محیط و حرفه‌ای مرکز بهداشت همدان با اشاره به کشف یک کارگاه غیر مجاز تولید شیره تقلبی از شکر و افزودنی‌های غیر مجاز توسط واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت همدان خاطرنشان کرد: در این کارگاه سه تن شیره تقلبی و 1.5 تن مواد اولیه غیر مجاز ضبط شد.

وی با بیان اینکه قندهای ضایعاتی به هیچ وجه صلاحیت مصرف انسانی نداشت که فرد متخلف با آب کردن، جوشاندن و تغلیظ آن اقدام به تهیه شیره انگور تقلبی کرده بود گفت: مردم باید در خرید این نوع محصولات دقت کنند.

خالقی‌مجد با اهمیت به حفظ سلامتی افزود:‌ همواره سعی کرده‌ایم حافظ و نگهبان سلامتی مردم باشیم و امیدواریم مردم نیز ما را در این امر یاری کنند و موارد تخلف را به مرکز بهداشت اطلاع دهند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز