رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان:

باند شمالی محور بلوار ارم تا اوایل سال آینده افتتاح می‌شود

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۰:۳۳:۱۲
کد خبر: ۸۱۳۹۲۹
باند شمالی محور بلوار ارم تا اوایل سال آینده افتتاح می‌شود
علی‌ رحیمی‌فر گفت: باند شمالی پروژه آرام‌سازی بلوار ارم تا اوایل سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه آرام‌سازی باند شمالی بلوار ارم تقریباً رو به اتمام است و «باند دوچرخه» باقی مانده است اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح آرام‌سازی بلوار ارم آغاز شده است باید آن را ادامه دارد و به اتمام رساند.

وی با بیان اینکه قرار بود کارکرد ترافیکی این محور به کارکرد اجتماعی و ترافیکی بدل شود افزود: باید ابعاد اجتماعی این پروژه نیز دیده شود که از جمله قرار است پل‌های طبیعت در این محور ایجاد شود.

رئیس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر همدان با اشاره به اینکه سایت نقاشی، اسکیت‌بازی، بالن و سالن سینمای روباز در این محور ایجاد شود تصریح کرد: در کنار این بلوار باید پارکینگ طبقاتی نیز ایجاد شود تا به بلوار، هتل‌ها، سالن‌های غذاخوری و مجموعه تفریحی رنگین کمان کمک کند.

وی با بیان اینکه برای احداث این پارکینگ در راستای تملک و ساخت سازه تدابیری اتخاذ شده است ادامه داد: اگر اهتمام لازم صورت گیرد محور شمالی بلوار ارم تا اوایل سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

رحیمی‌فر خاطرنشان کرد: البته باند جنوبی به امور زیرساختی نیاز دارد که همه آن وابسته به شهرداری نیست و باید سایر دستگاه‌ها نیز ورود کنند بنابراین نمی‌توان به صورت دقیق برنامه‌ریزی کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز