معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان:

ستاد تنظیم بازار به دنبال تأمین معیشت مردم است

۱۳۹۷/۱۱/۲۹ - ۱۱:۲۰:۱۲
کد خبر: ۸۱۴۰۰۸
ستاد تنظیم بازار به دنبال تأمین معیشت مردم است
علی‌اصغر ناظری‌پور تأمین معیشت مردم را از مهمترین مقوله‌های تنظیم بازار دانست و گفت: ستاد تنظیم بازار برای تأمین معیشت مردم از طرف دادستانی و تعزیرات پیگیری لازم را دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان در خصوص وضعیت بازار و نظارت بر کم‌فروشی و گرانفروشی اظهار کرد: فرمانداری نیز در حوزه برنامه‌ریزی ورود کرده زیرا یکی از وظایف آن بررسی مستمر قیمت‌ها و گزارش آن به استانداری است.

وی با بیان اینکه ستاد تنظیم بازار استان وظیفه تنظیم بازار را دارد افزود: هیات دولت در کشور مسؤولیت تنظیم بازار و نظارت را به ستاد تنظم بازار استان واگذار کرده و تصمیم‌گیری در این زمینه با این ستاد است که فرمانداری نیز در آن عضو است.

معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار همدان ادامه داد: اتاق اصناف، صنعت معدن و تعزیرات دائم موارد را رصد کرده و نظارت می‌کنند هر چند مسائل و مشکلات کشوری نیز در این امر دخیل است.

وی با بیان اینکه طی بررسی‌های صورت گرفته تخلفاتی نیز بوده است یادآور شد: مرجع رسیدگی به تخلفات در تعزیرات بررسی شده و به اتاق اصناف برای رسیدگی گزارش می‌شود.

ناظری‌پور خاطرنشان کرد: دامپزشکی، تعزیرات و مرکز بهداشت به صورت دائم پیگیر نظارت بر بازار هستند و علاوه بر فرمانداری سایر نقاط نیز بررسی‌های لازم را انجام می‌دهند.

وی تأمین معیشت مردم را از مهمترین مقوله‌های تنظیم بازار دانست و گفت: ستاد تنظیم بازار برای تأمین معیشت مردم از طرف دادستانی و تعزیرات پیگیری لازم را دارند.

 

نظر شما