ثبت نام ۵ هزار نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در همدان

۱۳۹۷/۱۱/۳۰ - ۰۷:۵۸:۵۲
کد خبر: ۸۱۴۳۴۲
ثبت نام ۵ هزار نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن در همدان
مجتبی جمالی‌سلطان از ثبت نام 5 هزار نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسوول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان  در همدان از ثبت نام 5 هزار نفر در آزمون حفظ و مفاهیم قرآن کریم در همدان خبر داد و اظهار کرد: ثبت‌نام آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم تا 10 بهمن‌ماه ادامه داشت که 5 هزار نفر از استان در این مسابقات نام‌نویسی کردند.

وی با اشاره به اینکه این آزمون در مقطع غیر دانش‌آموزی برگزار می‌شود گفت: آزمون در سه گروه حفظ، آموزش‌های الکترونیکی و رشته‌های معارفی برگزار خواهد شد.

مسوول امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان از برگزاری آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در 18 رشته خبر داد و افزود: گروه حفظ قرآن کریم با هشت رشته، گروه مفاهیم و معارف قرآن و اهل بیت(ع) با هفت رشته و گروه آموزش‌های الکترونیکی با سه رشته برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه آزمون رشته‌های الکترونیکی یکم و دوم اسفند‌ماه برگزار می‌شود یادآور شد: آزمون رشته‌های کتبی 9 اسفندماه امسال برگزار خواهد شد.

جمالی با اشاره به برگزاری آزمون رشته‌های شفاهی قرآن کریم ویژه گروه سنی مقطع ابتدایی و پایین‌تر و حافظان کل قبول شده در مرحله کتبی از 11 تا 16 اسفندماه بیان کرد: آزمون شفاهی ویژه دانش‌آموزان در رشته حفظ جزء 30 قرآن کریم از 18 تا 23 اسفندماه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه آزمون بزرگسالان نیز همزمان با سایر رشته‌ها به صورت کتبی برگزار خواهد شد افزود:‌ این مسابقات نهم اسفندماه امسال برگزار می‌شود.

 

نظر شما