متخلفان عرضه گوشت منجمد نقره داغ شدند

۱۳۹۷/۱۲/۰۲ - ۱۳:۳۳:۰۵
کد خبر: ۸۱۵۴۶۵
متخلفان عرضه گوشت منجمد نقره داغ شدند
قهرمان شاهی گفت: عاملان عرضه گوشت منجمد برزیلی خارج از شبکه توزیع به پرداخت پنج میلیارد ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون اجرایی تعزیرات حکومتی همدان  اظهار داشت: 15 پرونده تخلف در این ارتباط تشکیل و بررسی شده است و همچنان تشکیل پرونده برای متخلفان ادامه دارد.

وی افزود: پس از بررسی گوشت های موجود در برخی از تالارها، هتل ها، رستوران ها و تهیه غذاها مشخص شد که گوشت یخی خارج از شبکه توزیع در اختیار آنها قرار گرفته است.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی همدان اضافه کرد: تعزیرات حکومتی همدان تنها در یک مورد یک چلوکبابی را به مدت سه ماه تعطیل و متولی آن را 700 میلیون ریال جریمه کرد.

شاهی گفت: پیگیری های تعزیرات موید این بود که شماری از پیمانکاران نهادهای دولتی از جمله دانشگاه بوعلی و بیمارستان فاطمیه گوشت منجمد را خارج از شبکه توزیع کرده بودند که با آنها برخورد صورت گرفت.

وی افزود: همچنین برخی از عوامل اصلی دریافت سهمیه گوشت منجمد نیز این گوشت ها را در دیگر مکان ها توزیع کرده بودند.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی همدان اظهار داشت: با ابلاغ دادستان کل کشور کارگروه نظارت بر عرضه مایحتاج عمومی در تمامی استان ها از جمله همدان شکل گرفت که ریاست آن با دادستان و دبیر این کارگروه بر عهده تعزیرات است.

شاهی بیان کرد: دستورالعمل نخستین جلسه این کارگروه نحوه نظارت بر اجرای احکام بود سپس در این نشست یکسان سازی قیمت مرغ و تامین نهادهای دامی مورد نیاز مورد تاکید قرار گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز