مدیرکل ورزش و جوانان استان:

مهندسان در نظم دهی و سازندگی ورزش نقش مهمی ایفا می کنند

۱۳۹۷/۱۲/۰۵ - ۱۲:۲۹:۵۳
کد خبر: ۸۱۶۵۳۸
مهندسان در نظم دهی و سازندگی ورزش نقش مهمی ایفا می کنند
محسن جهانشیر گفت: مهندسان شاغل در اداره کل ورزش و جوانان در حوزه های عمرانی و انفورماتیک نقش بسزایی در پیشبرد اهدافی که در جهت سازندگی، توسعه و پیشرفت ورزش دنبال می شود، داشته است که جا دارد از این تلاش موثر قدردانی کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان به مناسبت پنجم اسفندماه گرامیداشت مقام خواجه نصیر طوسی و پاسداشت روز مهندس با مهندسین حوزه های مختلف اداره کل ورزش و جوانان دیدار و این روز را به آنان تبریک گفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این دیدار عنوان کرد: بدون شک نامگذاری روز بزرگداشت خواجه نصیر الدین طوسی به عنوان یک شخصیت تاریخی شاخص در حوزه مهندسی کهن ایران اسلامی، به نام روز مهندس، نشان از اهمیت گسترده نقش والا و ارزشمند تلاشگران این عرصه دارد.

وی ادامه داد: این روز بهانه ای است برای تجلیل از استعداد، خرد، توان و اراده منحصر بفرد ایران و ایرانی، چرا که با دست توانمند مهندسان کشور و خلاقیت، ابتکار، نوآوری و ابداعات این تلاشگران در عرصه اندیشه و عمل روز به روز شاهد پیشرفت و سازندگی در کشور هستیم.

محسن جهانشیر به نقش مهم و تاثیرگذار فعالان حوزه مهندسی در حوزه های مختلف ورزش بیان کرد: قطعا تخصص و حرفه مهندسی و تلاش مهندسان شاغل در اداره کل ورزش و جوانان در حوزه های عمرانی و انفورماتیک نقش بسزایی در پیشبرد اهدافی که در جهت نظم دهی، سازندگی، توسعه و پیشرفت ورزش دنبال می شود، داشته است که جا دارد از این تلاش موثر قدردانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه مهندسین نقش مهمی را در تحقق اقتصاد مقاومتی بر عهده دارند، افزود: مهندسین در پیروزی انقلاب نیز نقش بسزایی داشتند و جزء اولین کسانی بودند که برای حضور در جبهه های جنگ اعلام آمادگی کردند و توانستند حضور مؤثری در هشت سال دفاع مقدس داشته باشند.

محسن جهانشیر نقش مهندسان حوزه ورزش را  در توسعه زیرساخت ها مهم عنوان کرد و  بیان داشت: با نگاهی تخصصی و کاربردی به رشته های مهندسی ظرفیت مناسبی برای شکوفایی در این زمینه به وجود می آید.

در این دیدار مهندسین حوزه های مختلف به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و در پایان از مهندسان اداره کل ورزش و جوانان تجلیل بعمل آمد.

 

نظر شما