یکی از مشکلات امروز شناسایی افراد بی‌سواد است

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۲۰:۰۳
کد خبر: ۸۱۸۷۸۴
یکی از مشکلات امروز شناسایی افراد بی‌سواد است
معصومه خدابنده‌لو با بیان اینکه باید تا پایان برنامه ششم توسعه جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی را در استان برگزار کنیم خاطرنشان کرد: شناسایی افراد بی‌سواد یکی از مهمترین مشکلات امروز سوادآموزی استان است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان اظهار کرد: امسال معاونت سوادآموزی با سعی و تلاش توانست در مقایسه با سال گذشته در جذب و پوشش دوره‌های سوادآموزی 20 درصد رشد داشته باشد و رتبه هشتم کشوری را کسب کند.

وی یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران و رؤسای ادارات آموزش و پرورش را عملکرد آنها عنوان کرد و افزود: بزرگترین و سخت‌ترین کار در حوزه سوادآموزی نگه‌داشت سوادآموز و بازدید مستمر از کلاس‌های سوادآموزی است.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان با بیان اینکه باید تا پایان برنامه ششم توسعه جشن ریشه‌کنی بی‌سوادی را در استان برگزار کنیم خاطرنشان کرد: شناسایی افراد بی‌سواد یکی از مهمترین مشکلات امروز سوادآموزی استان است.

وی یادآور شد: بر اساس سرشماری سال 95 حدود 49 هزار نفر از جمعیت بین سنین 10 تا 49 سال بی‌سوادند که از این تعداد 16 هزار و 656 نفر مرد و 32 هزار و 260 نفر زن هستند.

خدابنده‌لو خاطرنشان کرد: در حال حاضر علاوه بر برگزاری دوره‌های سوادآموزی ویژه بی‌سوادان، دوره‌های تحکیم و انتقال نیز ویژه حفظ سواد نوسوادان و ادامه تحصیل آنها نیز انجام می‌گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز