بانک ها ۱۲ واحد تولیدی نهاوند را به تعطیلی کشاندند

۱۳۹۷/۱۲/۱۱ - ۰۹:۱۹:۱۸
کد خبر: ۸۱۸۷۹۱
بانک ها ۱۲ واحد تولیدی نهاوند را به تعطیلی کشاندند
مراد ناصری گفت: در شهرک صنعتی نهاوند 29 واحد تولیدی داریم که از این تعداد 17 واحد فعال است و 12 واحد پلمپ شده و‌ به تملک بانک‌ها درآمده است که این نشانه خوبی برای شهرستان نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از نهاوند، فرماندار نهاوند در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نهاوند اظهار داشت: از مجموع 94 واحد تولیدی در شهرستان نهاوند 77 واحد فعال است که این واحدها با حداقل ظرفیت فعالیت می‌کنند.

وی تصریح کرد: از تعداد کل واحدهای تولیدی شهرستان 60 واحد خارج از محدوده شهرک صنعتی است و پنج واحد آن‌ها تعطیل است.

ناصری افزود: در شهرک صنعتی نهاوند 29 واحد تولیدی داریم که از این تعداد 17 واحد فعال است و 12 واحد پلمپ شده و‌ به تملک بانک‌ها درآمده است که این نشانه خوبی برای شهرستان نیست.

وی عنوان کرد: واحدهای تولیدی فعال شهرک صنعتی نهاوند با 35 درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند که با این شرایط توانایی پرداخت هزینه آب و برق و مخارج اولیه خود را ندارند.

فرماندار نهاوند بیان کرد: در حال حاضر اغلب واحدهای تولیدی شهرستان با ظرفیتی کمتر از توان اسمی فعالیت دارند و باید برای همه این واحدها تسهیلات در نظر بگیریم.

ناصری با اشاره به اینکه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان همدان برای حل مشکلات صنعت نهاوند به صورت ماهانه برگزار می‌شود، گفت: همه ما وظیفه‌ داریم تا رسیدن به نقطه مطلوب تلاش کنیم.

ناصری اظهار داشت: با حمایت‌های استاندار، بانک‌های عامل و مسئولان استانی موفق به خارج کردن چهار واحد تولیدی از تملک بانک شدیم.

وی تاکید کرد: در برنامه‌ای که در راستای حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان و همچنین تسهیل در اجرای امور آن‌ها در نظر گرفته‌ شده از این‌ پس هر ماه پنج واحد تولیدی مشکل‌دار را برای بررسی و رفع موانع آن‌ها در جلسه مطرح می‌کنیم.

ناصری با تأکید بر اینکه استاندار همدان به خروجی مثبت این جلسه تأکید ویژه دارد، تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم در این راستا نیز با ایجاد اشتغال برای جوانان شهرستان قدمی مثبت بر داریم.

ناصری افزود: صنعت‌گران نهاوند با وجود محدودیت‌های بودجه‌ای از دل ناامیدی‌ها امید آفرینی کرده و نگذاشته‌اند واحدهای تولیدی آن‌ها راکد بماند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز