سالانه ۱۴ هزار دستگاه خودرو به ناوگان همدان اضافه می شود

۱۳۹۷/۱۲/۱۴ - ۱۰:۲۳:۲۷
کد خبر: ۸۲۰۳۶۵
سالانه ۱۴ هزار دستگاه خودرو به ناوگان همدان اضافه می شود
سرگرد سید جواد حسینی اضافه کرد: افزایش سالانه 14 هزار دستگاه خودرو به ناوگان همدان در مقابل توسعه نیافتن معابر درون شهری این ترافیک را هر ساله تشدید می کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رییس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: برخورد ماموران این نهاد با تخلف های ساکن با توجه به افزایش میزان تردد و ترافیک در ایام پایانی سال و به منظور جلوگیری از بروز گره های ترافیکی، تشدید شد.

سرگرد سید جواد حسینی بیان کرد: افزایش حضور شهروندان برای خریدهای نوروزی موجب بروز ترافیک سنگین در معابر مجاور و منتهی به مراکز خرید و هسته مرکزی شهر شده است.

وی اضافه کرد: افزایش سالانه 14 هزار دستگاه خودرو به ناوگان همدان در مقابل توسعه نیافتن معابر درون شهری این ترافیک را هر ساله تشدید می کند.

رییس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان افزود: البته مهمترین عامل افزایش ترافیک بی توجهی رانندگان به قوانین و مقررات، پارک کردن خودرو در محل های غیرمجاز، توقف دوبله و سد معبر برای دیگر شاغلان حمل و نقل است.

سرگرد حسینی بیان کرد: خودروهایی که در مکان های ممنوعه توقف می کنند علاوه بر جریمه بین 300 تا 500 هزار ریال طبق ماده 12 قانون رسیدگی به تخلف رانندگی به پارکینگ منتقل می شوند.

وی توصیه کرد: شهروندان برای جلوگیری از اتلاف وقت در ترافیک از ناوگان حمل و نقل عمومی شامل اتوبوس و تاکسی برای تردد در هسته مرکزی شهر استفاده کنند.

رییس عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی همدان گفت: شهروندان در صورت استفاده از خودروی شخصی، بهتر است از پارکینگ استفاده کرده و در محل های مجاز وسیله نقلیه خود را پارک کنند.

سرگرد حسینی ادامه داد: پلیس راهور علاوه بر استفاده از توان فیزیکی کارکنان، از تجهیزات الکترونیکی شامل دوربین ها و خودروی ثبت مکانیزه تخلف برای اعمال قانون متخلفان استفاده می کند.

وی افزود: پس از ثبت تخلف توسط دوربین، در کمتر از 24 ساعت این موضوع با ارسال پیامک به مالک خودرو اطلاع رسانی می شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز