مدیرکل ورزش وجوانان استان:

همدان از استان های پیشتاز در حوزه سمن های جوانان است

۱۳۹۷/۱۲/۱۹ - ۱۲:۵۹:۱۷
کد خبر: ۸۲۲۴۴۱
همدان از استان های پیشتاز در حوزه سمن های جوانان است
محسن جهانشیر در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ملایر با بیان اینکه استان همدان به عنوان یک استان پیشرو در وزرات ورزش وجوانان تعریف شده است گفت: جوانان در این حوزه خوش درخشیدند و توانایی خود را ثابت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان شهرستان ملایر اظهار کرد: استان همدان به عنوان یک استان پیشرو در وزرات ورزش وجوانان تعریف شده است که امیدواریم با ادامه این روند جایگاه استان را حفظ کنیم.

وی یکی از مهمترین سیاستها در راستای حوزه ستاد ساماندهی امور جوانان استفاده از ظرفیت سازمان های مردم نهاد عنوان کرد و افزود: جوانان در این حوزه خوش درخشیدند و توانایی خود را ثابت کردند.

محسن جهانشیردر پایان از بانک های عامل خصوصا صندوق کارآفرینی امید در حوزه ارائه تسهیلات تشکر کرد و این همکاری را بسیار تاثیر گذار دانست.

فرماندار ویژه ملایر نیز در این نشست اظهار داشت: وجود جوانان در هر کشور یک نعمت بزرگ از جانب خداوند است و باعث پویایی و تحرک بیشتر جامعه می‌شود.

وی تصریح کرد: شهرستان ملایر یک شهرستان فرهنگی است که جوانان بسیاری نیز در این زمینه فعالیت دارند و باید از این ظرفیت بتوانیم به‌درستی استفاده نماییم.

باب الله فتحی با بیان اینکه در این دولت شاهد شکوفایی در حوزه جوانان بودیم افزود: در دولت تدبیر و امید جایگاه ویژه ای برای جوانان در نظر گرفته شد و شاهد حضور جوانان در پست های مدیریتی بودیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز