برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی جامعه ایثارگران ملایر

۱۳۹۷/۱۲/۲۰ - ۰۷:۴۶:۱۶
کد خبر: ۸۲۲۶۸۳
برگزاری همایش پیاده‌روی خانوادگی جامعه ایثارگران ملایر
همایش پیاده‌روی خانوادگی جامعه ایثارگران ملایر به مناسبت گرامیداشت سالروز بزرگداشت روز شهدا برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، همایش پیاده‌روی خانوادگی جامعه ایثارگران ملایر به همت هیئت جانبازان و معلولان، با همکاری ادارات بنیاد شهید و ورزش وجوانان و هیئت همگانی این شهرستان به مناسبت گرامیداشت سالروز بزرگداشت روز شهدا و با هدف افزایش نشاط و شادابی و تقویت روحیه ورزشکاری در قشر ایثارگر با حضور تنی چند از روسای هیئت‌های ورزشی، پیشکسوتان و جانبازان معلولان و ورزشکاری که در استان و کشور صاحب مقام و مدال هستند، برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر در حاشیه برگزاری این همایش با گرامیداشت ۲۲ اسفند، سالروز تأسیس بنیاد شهید به فرمان امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ و روز بزرگداشت شهدا، گفت: هدف از برگزاری این گونه برنامه‌های شاد و متنوع فرهنگی، افزایش نشاط و شادابی و تقویت روحیه ورزشکاری در قشر ایثارگر است.

مهدی رضایی برگزاری این همایش را حرکتی ارزشی دانست و تصریح کرد: شهدا و جانبازان بهترین الگو برای ورزشکاران و نسل جوان ما هستند.

یادآور می‌شود، در پایان به ۸۰ نفر از شرکت کنندگان در همایش به قید قرعه و به رسم یاد بود کارت هدیه اهدا شد همچنین امروز به مناسبت گرامیداشت فرارسیدن سالروز بزرگداشت روز شهدا، با حضور حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین محمدباقر برقراری، امام جمعه ملایر، رئیس ورزش و جوانان، رئیس اداره بنیاد شهید و مسئولان دفاتر نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از خانواده معظم شهید گرانقدر «داریوش ساکی» از شهدای ورزشکار ملایر دیدار و تجلیل به عمل آمد. کاشت نهال درخت به نیت ۵ تن از سرداران و امیران شهید شهرستان ملایر در استادیوم تختی از دیگر برنامه های امروز بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز