اختتامیه ورزش محلات همدان جمعه ۲۴ اسفند ماه برگزار می‌شود

۱۳۹۷/۱۲/۲۱ - ۰۹:۰۳:۱۸
کد خبر: ۸۲۳۱۶۳
اختتامیه ورزش محلات همدان جمعه ۲۴ اسفند ماه برگزار می‌شود
سعید خوشبخت با اشاره برگزاری اختتامیه المپیاد ورزش محلات همدان اظهار داشت: اختتامیه المپیاد ورزش محلات شهرداری همدان روز جمعه ۲۴ اسفند در سالن فجر برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان با اشاره برگزاری اختتامیه المپیاد ورزش محلات همدان اظهار داشت: اختتامیه المپیاد ورزش محلات شهرداری همدان روز جمعه ۲۴ اسفند در سالن فجر برگزار خواهد شد.

وی افزود: به دنبال این هستیم این اختتامیه همچون سال‌های گذشته در شأن ورزش محلات شهرداری همدان برگزار شود.

وی با اشاره به توجه به ورزش محلات رده‌های پایه گفت: امسال برای نخستین بار فوتبال محلات در رده‌های پایه برگزار شد و خروجی بسیار مناسبی نیز داشت و در سال آینده نیز تمرکز و توجه ویژه‌ای به سنین پایه خواهیم داشت.

خوشبخت خاطرنشان کرد: در سایر رشته‌ها نیز به دنبال آنیم که استعدادیابی و توجه به سنین پایه را در دستور کار قرار دهیم تا بتوانیم در کنار پر کردن اوقات فراغت به ورزش استان نیز کمک کنیم.

وی بابیان اینکه باید بودجه ورزش محلات همدان در سال ۹۸ افزایش داشته باشد، بیان کرد: نگاه شهرداری و شورای شهر به ورزش محلات مثبت است و به همین دلیل در برنامه‌ریزی برای اعتبار ورزش محلات شاهد افزایش خوب در این زمینه خواهیم بود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری همدان عنوان کرد: برای سال ۹۸ فعال کردن بازی‌های بومی محلی را در ورزش محلات در دستور کار قرار خواهیم داد همچنین طیف وسیعی از رشته‌های ورزشی را فعال خواهیم کرد.

خوشبخت با اشاره وضعیت دهکده ورزش محلات گفت: به‌محض مشخص شدن ملکیت زمین ورزش محلات احداث دهکده را در دستور کار قرار خواهیم داد.

وی یادآور شد: امیدواریم در بحث ورزش محلات تمام افرادی که می‌توانند کمک کنند با سلایق مختلف پای کار بیایند تا در سال ۹۸ بتوانیم شاهد گسترش خوب ورزش محلات در تمامی مناطق شهر همدان باشیم و مشارکت همه محله‌ها را در این زمینه داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز