رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر:

معرفی ۱۰ طرح اشتغالزایی جوانان در شهرستان ملایر

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۰۷:۵۷:۳۹
کد خبر: ۸۲۴۵۲۵
معرفی ۱۰ طرح اشتغالزایی جوانان در شهرستان ملایر
مهدی رضایی از تاسیس دو موسسه خیریه در سال جاری توسط امور جوانان ملایر خبر داد و تصریح کرد: معرفی 10 طرح اشتغالزایی جوانان، ایجاد اشتغال پایدار برای 20 نفر و افتتاح چهار طرح اشتغالزایی از دیگر اقدامات حوزه امور جوانان اداره ورزش و جوانان ملایر در سال جاری بوده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر با اشاره به فعالیت‌های اداره ورزش و جوانان ملایر در سال جاری اظهار کرد: این فعالیت‌ها در دو حوزه ورزش و امور جوانان بوده است.

وی با بیان اینکه یکی از مهمترین اولویت‌های اداره ورزش و جوانان را توجه به حوزه امور جوانان به ویژه سازمان‌های مردم‌نهاد دانست و گفت: در حال حاضر 26 سمن در بخش‌های مختلف شهرستان ملایر فعالیت دارند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر با بیان اینکه با حضور مدیر ورزش و جوانان استان مجوز فعالیت 6 سمن در ملایر در هفته گذشته به مسوولان این سمن‌ها اعطا شد تصریح کرد: قرار است سال آینده نیز مجوز فعالیت هشت سمن دیگر در ملایر اعطا شود.

وی با بیان اینکه فعالیت سمن‌های ملایر در حوزه‌های مختلف، فرهنگی، ورزشی، محیط زیست،کاهش آسیب‌های اجتماعی و... بوده است گفت: هدف ما از ایجاد سمن‌ها استفاده از ظرفیت و مشارکت مردم به ویژه جوانان در امور مختلف است.

رضایی با اشاره به عملکرد ستاد ساماندهی امور جوانان ملایر اظهار کرد: امسال 600 کارگاه آموزشی مقابله با آسیب‌های اجتماعی با موضوعات مختلف در سطح شهرستان برگزار شد.

وی از تاسیس دو موسسه خیریه در سال جاری توسط امور جوانان ملایر خبر داد و تصریح کرد: معرفی 10 طرح اشتغالزایی جوانان، ایجاد اشتغال پایدار برای 20 نفر و افتتاح چهار طرح اشتغالزایی از دیگر اقدامات حوزه امور جوانان اداره ورزش و جوانان ملایر در سال جاری بوده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر توزیع یک‌هزار و 500 بسته غذایی و آموزشی، برگزاری برنامه‌های نشاط اجتماعی،  اهدای10 جهیزیه به نوعروسان نیازمند، یادواره‌های شهدا، برگزاری طرح‌های مبارزه با مواد مخدر در طرح کرامت و... را از دیگر اقدامات سمن‌ها و امور جوانان این اداره برشمرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز