مجمع انتخاباتی هیات تکواندو همدان

آرا مساوی شد/ برگزاری مجدد مجمع در سال آینده

۱۳۹۷/۱۲/۲۵ - ۱۴:۰۲:۳۸
کد خبر: ۸۲۴۷۳۸
در مجمع انتخاباتی هیات تکواندو استان همدان ظهر امروز برگزار شد اما با توجه به رای مساوی دو کاندید مقرر شد این مجمع در زمان دیگری برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مجمع انتخابی رئیس هیأت تکواندوی استان همدان با حضور امینی دبیر فدراسیون،‌ جهانشیرمدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، نماینده مربیان،‌ داوران، ورزشکاران و سایر اعضای مجمع در سالن کنفرانس استادیوم شهید شمسی پور همدان برگزار شد.

مدیرکل ورزش‌و‌جوانان استان همدان در ابتدای این مجمع گفت: تکواندو همدان جایگاه خوبی در کشور دارد اما نباید به این میزان بسنده کرد و باید جایگاه تکواندو همدان در کشور ارتقا یابد.

وی خواستار همدلی بین اعضای هیأت تکواندوی استان شد و افزود: تکواندو در سال های اخیر موفقیت های زیادی کسب کرده که در صورت همدلی و تلاش هرچه بیشتر اعضای هیات، شاهد رشد و پیشرفت این رشته ورزشی خواهیم بود.

محسن جهانشیر تصریح کرد: انتظار ما از هیات های ورزشی به خصوص تکواندو کسب رتبه نخست در همه زمینه ها است و باید به حدی تلاش کنیم که در مسابقات سایر تیم ها برای جایگاه دومی رقابت کنند.

کاندیداهای این مجمع انتخاباتی 7 نفر بودند که دو نفر قبل از برگزاری مجمع انصراف خود را اعلام کردند و حمزه خانجانی افشار، رضا صفرخانیان، علی سهیلی مهد، رسول فروغی و احسان قنبری به عنوان کاندید در این مجمع شرکت کردند و در طول برگزاری مجمع برنامه‌های خود را در حضور اعضای مجمع بیان کردندکه در نهایت آقایان خانجانی افشار،علی سهیلی و رضا صفرخانیان کناره گیری خود را اعلام کردند تا مجمع با دو کاندید به کار خود ادامه دهد.

در پایان، مجمع انتخاباتی برگزار شد و در غیاب یکی از رای دهندگان از 16 رای ماخوذه آقایان قنبری و فروغی هر کدام هشت رای کسب کردند.

در پایان این مجمع مقرر شد با توجه به رای مساوی دو کاندید، در اسرع وقت سرپرست برای این هیات تعیین گردد و مجمع مجددا در ابتدای سال آینده برگزار شود.

 

نظر شما