مدیرکل ورزش وجوانان استان:

امور ورزش و جوانان در سال ۹۸ برون سپاری می شود/جوان هراسی و جوان فریبی در جامعه فراموش شود

۱۳۹۷/۱۲/۲۶ - ۱۳:۰۷:۲۵
کد خبر: ۸۲۵۱۳۶
امور ورزش و جوانان در سال ۹۸ برون سپاری می شود/جوان هراسی و جوان فریبی در جامعه فراموش شود
جهانشیر رویکرد خود را جوان باوری و جوان یاوری عنوان کرد و از مسوولان خواست برای رفع مشکلات جوانان وارد عمل شوند و به جوانان اعتماد کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محسن جهانشیر در جمع سازمان های مردم نهاد جوان با بیان اینکه نیروی جوان برای هر کشوری بسیار مهم است و باید از آنها حمایت کنیم، گفت: اکنون زمان عمل است و مسوولان برای رفع آنها باید همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به خصوصیات ویژه جوانان افزود: جوان در بهترین شرایط جسمی و شادابی و چالاکی و به دور از محافظه کاری، بدنبال عدالت خواهی است و با توجه مهربانانه و همراه با دلسوزی مردم، پیشتاز فعالیت های اجتماعی است.

مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان افزود: وز رویکرد ما جوان باوری و جوان یاوری است و باید دست به دست هم دهیم تا جوان غافلی، جوان هراسی و جوان فریبی در جامعه فراموش شود.

وی بیان کرد: نباید از فضای امروز جوانان و نیازهای آنها به عنوان ذخیره بزرگ انرژی کشور غافل شویم و باید از تمامی ظرفیت کشور برای کمک به جوانان استفاده کرد و در سال 98 بسیاری از امور را به سازمان های مردم نهاد جوانان برون سپاری می کنیم.

محسن جهانشیر ادامه داد: استفاده از ظرفیت سمن های موجود در هر شهرستان برای خدمت به جوانان فرصت مناسبی است و اگر به دنبال آینده‌ای بهتر برای کشورمان هستیم باید جوانان پر انگیزه شاداب و بانشاط و سالم را تحویل اجتماع دهیم.

مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان بیان کرد: اگر تعالی و شور آفرینی برای سمن ها به درستی تحلیل و به صورت مبسوط رمز گشایی شود بسیاری از نکات حل و تمام شده است.

جهانشیرعنوان کرد: تا کنون آنگونه که باید نقش سمن ها برای دستگاه های حکومتی و اجرایی کاملا شناخته نشده است و این یک نقص دو طرفه است که یک بخش آن به ما و سمن ها برمی گردد.

وی اظهار کرد: جوان باوری و جوان یاوری باید به یک فرهنگ در جامعه و ادارات تبدیل شود به طوری که مردم این موضوع را به خوبی لمس و باور کنند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان همدان تصریح کرد: جوان موتور محرکه جامعه هستند و اگر می خواهیم جامعه پیشرفت کند باید به جوانان اعتماد کامل داشته باشیم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز