در آستانه بهار_طبیعت؛

ازدواج به سبک نهاوندی

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۰۹:۲۶:۳۹
کد خبر: ۸۲۵۴۲۳
ازدواج به سبک نهاوندی
مراسم جشن ازدواج زوج نهاوندی با اجرای رسومات قدیمی همچون استحمام داماد در حمام عمومی، پوشش محلی، ساز و آواز محلی سورنا به همت شهرداری نهاوند برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مراسم جشن ازدواج زوج نهاوندی با اجرای رسومات قدیمی همچون استحمام داماد در حمام عمومی، پوشش محلی، ساز و آواز محلی سورنا به همت شهرداری نهاوند برگزار شد.

در این مراسم محمد حسین پور شهردار نهاوند با تاکید بر لزوم احیاء سنت پیشنیان با توجه به غنای ویژه آن، گفت: همه ما مسئولین وظیفه داریم با احیاء این سنت ها از ترویج رسومات و فرهنگ های غربی در بین جوانان جلوگیری کنیم.

وی با اشاره به اینکه خوشحالیم که اولین میهمان حمام عمومی شهر نهاوند زوج نهاوندی بود، گفت: ساخت و مرمت حمام عمومی شهرداری نهاوند از مدت ها پیش در دستور کار شورا و شهرداری نهاوند قرار گرفته بود و خوشبختانه امروز با حضور این زوج و با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان به بهره برداری رسیده است.

شهردار نهاوند با اشاره به اینکه اجرای رسومات قدیمی یکی از مهم ترین مسائل در راستای تعمیق بخشیدن به آموزه های دینی ایران اسلامی است، گفت: شهرداری نهاوند در راستای تحقق این مهم اقدامات فرهنگی خوبی در نظر دارد که در سال آینده و نوروز ۹۸ شاهد آن خواهیم بود.

وی اجرای پیاده راه سازی خیابان سعدی را از مهم ترین برنامه های سال آینده شهرداری نهاوند عنوان کرد و گفت: امیدواریم با همدلی و وفاق موجود در شهرستان که زبان زد است بتوانیم پروژه های موجود در شهرستان را هرچه سریع تر به بهره برداری برسانیم.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز