پاس همدان نزدیک تر از هر زمان به لیگ یک

۱۳۹۷/۱۲/۲۷ - ۱۳:۰۶:۱۴
کد خبر: ۸۲۵۵۷۶
پاس همدان نزدیک تر از هر زمان به لیگ یک
در حالی سه هفته به پایان مسابقات لیگ دو باقی مانده است که با توجه به بازی های باقی مانده در روی کاغذ، پاسی ها یکی از گزینه های اصلی صعود به لیگ یک محسوب می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، لیگ دو روزهای پر تب و تاب خود را سپری می کند و کم کم چهره های تیم های سقوط کننده و صعود کننده مشخص می شود.

پاسی ها که ابتدای فصل را با مشکلات بسیار و نتایج ناامید کننده آغاز کردند به مرور با درایت احمد جمشدیان و پیگیری های محمد مظهری و حمایت مسئولان شرایط بهتری پیدا کردند و در نیم فصل دوم نتایج درخشانی گرفتند و تنها یک بازی را به شهرداری بندر عباس واگذار کردند و در بیشتر بازیهای خارج از خانه خود را  با دست پر بیرون آمده اند.

سه هفته به پایان مسابقات لیگ دو باقی مانده است و شرایط تیم ها برای سقوط و صعود بسیار حساس شده است.

اگر پیروزی پاس برابر پرسپولیس گناوه را در نظر بگیریم پاسی ها در حال حاضر با 36 امتیاز پس از نیروی زمینی 39  امتیازی در رده دوم جدول رده بندی قرار دارند، با این تفاوت که پاسی ها تا پایان فصل سه بازی پیش روی خود دارند و نیروی زمینی تنها دو بازی خواهد داشت.

نیروی زمینی در هفته 24 ام رقابت ها باید به مصاف استقلال رامشیری برود که با 25 امتیاز در رده دهم جدول رده بندی قرار دارد و یکی از تیم های فانوس به دست محسوب می شود و در هفته 25ام در بازی مرگ و زندگی باید در تهران میزبان پاس باشد و درهفته پایانی استراحت خواهند داشت.

اما پاسی ها در هفته 24 میزبان شهدای بابلسر یکی از تیم های قعر نشین خواهد بود، در هفته 25 در دیداری حساس و رودرو برابر نیروی زمینی قرار می گیرد و در هفته پایانی در همدان میزبان مس شهر بابک تیم آخر جدول رده بندی خواهد بود.

شرایط نشان می دهد با توجه به بازی رودرو پاس برابر نیروی زمینی و یک بازی بیشتر این تیم نسبت به این تیم شانس زیادی برای صعود به لیگ برتر دارد و نکته جالب اینکه هر دو تیم پاس و نیروی زمینی بازی های سخت و حساسی برابر تیم های قعر نشین جدول دارند.

اما دیگر تیم مدعی صعود این گروه آرمان گهر سبرجان است که با یک امتیاز کمتر و 35 امتیاز پس از پاس در رده سوم جدول رده بندی قرار دارد و این تیم نیز  از شانس های صعود به لیگ یک است.

آرمان گهر سه بازی تا پایان فصل پیش رو دارد و باید در هفته های پایانی به ترتیب به مصاف شهرداری فومن، نفت امیدیه و پرسپولیس گناوه برود.

در هر صورت آمار و بازیهای باقی مانده نشان می دهد پاسی در روی کاغذ شانس نسبتا بیشتری نسبت به دو تیم دیگر برای صعود دارد و همه شرایط برای صعود محیا شده و باید بازیکنان این تیم بدون در نظر گرفتن دیگر نتایج با برد در سه دیدار آینده برای صعود به لیگ یک تلاش کنند.

در هر حال امیدواریم تیم پاس با بازیکنان، کادر فنی و مدیریتی بومی خود پس از چند سال بتواند به لیگ یک بازگردد .

احمد جمشیدیان سرمربی همدانی تیم پاس در این خصوص اظهار داشت: بازی ها به اوج حساسیت رسیده و احتمال هر اتفاقی نیز وجود دارد بنابراین فدراسیون می تواند با نظارت دقیق تر نسبت به هرگونه مساله خاص برخورد لازم را داشته باشد.

وی بیان کرد: انتظار داریم در این دیدارهای حساس باقی مانده از داوران باتجربه و کم اشتباه استفاده شود تا بازی ها به دور از حاشیه و جنجال ، با سلامت کامل برگزار شود.

سرمربی پاس اظهار داشت: در مجموع هدف تیم ما صعود به لیگ دو است و بازیکنانم گفته ام به نتایج دیگر کاری نداشته باشند و تمام تمرکز خود را برای پیروزی در سه دیدار باقی مانده معطوف کنند تا بتوانیم پس از چند سال به لیگ یک صعود کنیم.

 

 

 

 

 

 

 

نظر شما