مدیرکل ورزش و جوانان:

رسانه ها نقش انکارناپذیر در توسعه ورزش دارند

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۶:۲۵
کد خبر: ۸۲۵۸۴۸
رسانه ها نقش انکارناپذیر در توسعه ورزش دارند
جهانشیر گفت: رسانه ها نقش انکارناپذیر در توسعه و تعالی ورزش در عرصه های مختلف دارند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، محسن جهانشیر در جمع ورزشی نویسان همدان اظهار داشت: رسانه ها با برجسته سازی موفقیت ورزشکاران، انگیزه مضاعف را در آنها برای کسب نتایج بهتر ایجاد می کنند و هنر رسانه در ورزش کمک به پویایی و اعتلای آن در سطح جامعه است.

وی اضافه کرد: خوشبختانه جایگاه رسانه های ورزشی همدان در کشور حرفه ای و مطلوب است و نقدهای سازنده و راهگشای آنان مسیر درست را به جامعه ورزش نشان می دهد.

جهانشیر بیان کرد: در مجموع از نقدهای منصفانه که بتواند به وضعیت ورزش استان کمک کند، استقبال می کنم و این رویکرد را برای تمامی هیات های ورزشی نیز تجویز کرده ام.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان با اشاره به اینکه هنوز در ابتدای مسیر موفقیت ورزش استان قرار داریم گفت: سال آینده پرکار و پرتلاش باید ظاهر شویم چرا که در عرصه های قهرمانی و همگانی رویدادهای مهمی را در پیش داریم که برای ما کسب موفقیت بسیار حایز اهمیت است.

جهانشیر خاطرنشان کرد: برگزاری نشست های تخصصی با هیات های ورزشی نیز پیرامون اطلاع دقیق از شرایط آنها در راستای رفع نقاط ضعف و تقویت هیات ها انجام شده و سال آینده موفقیت های پیاپی در حوزه های مختلف را از آنها انتظار داریم.

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها به عنوان بازوان پرتوان باید در عرصه ورزشی حضوری فعال و پر رنگ داشته باشند، گفت: رویدادهای ورزشی نیاز به انعکاس مطلوب و بازتاب چشمگیر دارد تا بتوانیم از این ظرفیت در راستای توسعه و پیشرفت ورزش استان بهره مند شویم.

مدیرکل ورزش و جوانان همدان افزود: حوزه رسانه و اطلاع رسانی باید در روابط عمومی هیات های ورزشی فعال و پویا شود تا جامعه نسبت به رشته های مختلف اطلاع لازم را از میزان موفقیت ها داشته باشد.

در این نشست ورزشی نویسان همدان از حمدالله چاروسایی مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان بابت تعامل و همکاری مشترک در عرصه اطلاع رسانی حوزه ورزش قدردانی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز