رئیس اتحادیه پوشاک همدان مطرح کرد:

قدرت خرید کاهش یافته است/ قیمت پوشاک حدود ۳۰ تا ۶۰ درصد افزایش یافته است

۱۳۹۷/۱۲/۲۸ - ۰۹:۲۷:۱۴
کد خبر: ۸۲۵۸۵۳
قدرت خرید کاهش یافته است/ قیمت پوشاک حدود ۳۰ تا ۶۰ درصد افزایش یافته است
حجت ناصری با اشاره به فروش فوق‌العاده 180 واحد صنفی پوشاک در سطح شهر گفت: مردم خرید عید انجام می‌دهند اما نسبت به سال گذشته کمتر شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس اتحادیه پوشاک همدان با بیان اینکه میزان خرید مردم نسبت به سال گذشته کمتر شده است اظهار کرد: مردم در بازار خرید می‌کنند اما قدرت خرید آن‌ها کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه قیمت پوشاک حدود 30 تا 60 درصد افزایش یافته است افزود: اکثر تولیدات موجود در بازار تولید داخل است و وارداتی نداشتیم.

رئیس اتحادیه پوشاک همدان با اشاره به اینکه امسال میزان تولید پوشاک داخلی مطلوب بوده است تصریح کرد: البته متأسفانه نقدینگی لازم در بازار وجود ندارد و به همین دلیل برخی از واحدهای صنفی نتوانستند اجناس شب عید را تهیه کنند.

وی با بیان اینکه امکان خرید اعتباری برای لباس‌فروشان فراهم نیست ادامه داد: این اتفاق باعث شد واحدهای صنفی ضعیف نتوانند در بازار دوام آورند اما واحدهای صنفی که بنیه مالی خوبی داشتند، روزهای خوبی را سپری کردند.

ناصری با اشاره به اینکه 180 واحد صنفی در همدان به سمت فروش فوق‌العاده روی آورده‌اند خاطرنشان کرد: به دلیل همکاری مسؤولان در عدم برگزار ی نمایشگاه بهاره، واحدهای صنفی هم به فروش فوق‌العاده دست زدند.

وی گفت: این اقدام در فروش بیشتر واحدهای صنفی موثر بوده و به مردم نیز کمک می‌کند که اجناس مورد نیاز خود را با قیمت کمتری تهیه کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز