امام جمعه همدان:

روحیه مطالبه گری باید شکل بگیرد/ رسانه های استان را رصد می کنم

۱۳۹۸/۰۱/۱۸ - ۱۳:۲۱:۱۶
کد خبر: ۸۳۱۰۰۹
روحیه مطالبه گری باید شکل بگیرد/ رسانه های استان را رصد می کنم
حجت الاسلام شعبانی گفت: فضای مطالبه گری را باید فریاد بزنید از بنده هم مطالبه گر باشید تا رونق تولید محقق شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در دیدار با اهالی رسانه استان گفت: رسانه های کشور در تقابل با رسانه های معاند قرار دارند و  اصحاب رسانه پل ارتباطی بین مردم و مسئولان هستند.

وی با بیان اینکه رسانه های استان را  رصد می کنم، افزود:  زیرساخت های توسعه باید در استان شکل بگیرد و باید هر چه سریعتر الزامات توسعه فراهم شود.

حجت الاسلام حبیب‎الله شعبانی با بیان اینکه باید به یک وحدت جامع در استان برسیم، تصریح کرد: بعضی حواشی در استان خیلی برجسته شده و این باعث دور شدن از متن می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان اظهار کرد: تلاش مسئولان برای پیشرفت امور باید بیشتر شود و رسانه ها نباید تنها به آمار مسئولان اکتفا کنند اگرچه زحمات زیادی کشیده شده است.

وی با اشاره به اینکه دفتر نماینده ولی فقیه عامل اقتصادی نیست و نخواهد بود، گفت: فضای مطالبه گری را باید فریاد بزنید از بنده هم مطالبه گر باشید تا رونق تولید محقق شود.

حجت الاسلام شعبانی گفت: حمایت از رسانه ها قطعا اتفاق خواهد افتاد اما در این زمینه کارهای عملیاتی باید انجام دهیم و در این زمینه چارچوبها باید رعایت شود.

 وی افزود: در استان بحمدالله چارچوبها توسط رسانه رعایت شده و از این پس قول می دهم همراه رسانه ها باشم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز