تذکر به رئیس جمهور به دلیل انتقال چند کل!

۱۳۹۸/۰۱/۲۶ - ۰۹:۱۳:۴۳
کد خبر: ۸۳۴۲۶۰
تذکر به رئیس جمهور به دلیل انتقال چند کل!
مفتح با بیان اینکه موضوع انتقال چند راس کل وحشی از منطقه حفاظت شده خانگرمز به منطقه حفاظت شده لشگر در ملایر را علاوه بر سطح استان در سطح ملی و کشوری نیز پیگیری می کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع انتقال چند راس کل وحشی از منطقه حفاظت شده خانگرمز به منطقه حفاظت شده لشگر در ملایر را علاوه بر سطح استان در سطح ملی و کشوری نیز پیگیری می کنیم.

وی تصریح کرد: اداره کل محیط زیست استان همدان باید گزارش‌های دقیقتر و جامع‌تری در این زمینه ارائه بدهد و این موضوع از طریق تذکر به رئیس جمهوری نیز پیگیری می‌شود.

وی ابراز کرد: باید به صورت دقیق و شفاف جزئیات انتقال کل‌های وحشی از منطقه حفاظت شده خانگرمز روشن شود و این فرآیند به صورت علمی و تخصصی مورد بررسی قرار گیرد.

مفتح تاکید کرد: بدون تردید اجازه نمی دهیم به هر دلیلی به منطقه حفاظت شده خانگرمز آسیبی وارد شود و گونه های جانوری و گیاهی آن در معرض تهدید قرار بگیرند.

انتقال 20 کل از منطقه حفاظت شده خان گرمز تویسرکان به منطقه حفاظت شده لشکر در ملایر در راستای تقویت ژنتیکی این گونه موجب اعتراض مردم و مسئولان تویسرکانی شده است.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز