مدیرعامل موسسه دانشمند:

توسعه کشور را با بهره‌گیری از جوانان نخبه به سمت قله‌های پیشرفت هدایت می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۱/۲۸ - ۰۸:۳۴:۵۱
کد خبر: ۸۳۵۱۴۲
توسعه کشور را با بهره‌گیری از جوانان نخبه به سمت قله‌های پیشرفت هدایت می‌کنیم
سید حامد عسگری با اشاره به تولید آثار ماندگار در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی عنوان کرد: ما می توانیم در بنیاد، با یاری و حمایت افراد با تجربه و جوانان، پرچم توسعه را به سمت قله های پیشرفت حمل کنیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند در دیدار با امام جمعه همدان گفت: باید بستری فراهم شود تا جوانان به چرخه سیستم های طراحی شده اقتصادی ما وارد شوند.

سید حامد عسگری افزود: جوانگرایی در بنیاد مستضعفان یکی از مهمترین اهداف ما بود که مدیریت تمامی بخش های این موسسه به جوانان سپرده شد.

وی با اشاره به تولید آثار ماندگار در بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی عنوان کرد: ما می توانیم در بنیاد، با یاری و حمایت افراد با تجربه و جوانان، پرچم توسعه را به سمت قله های پیشرفت حمل کنیم.

عسگری با بیان اینکه موسسه دانشمند جوانترین بخش بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است اضافه کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، در لایه های تاثیرگذار آغاز شده و جوانان در آن نقش موثری دارند.

وی با اشاره به اینکه نماینده ولی فقیه در استان همدان یکی از جوان ترین نمایندگان ولی فقیه در کشور است، وی را یکی از پرچم داران گام دوم انقلاب اسلامی معرفی کرد.

مشاور رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: هدف ما کمک و سرمایه گذاری در کسب و کارهای نو و ایده های جدید است.

وی با اشاره به اینکه در چند سال اخیر کسب و کار های نو در جامعه اثر بخش بوده اند ادامه داد: هر راهکاری که برای ایجاد اشتغال و بهبود زندگی مردم باشد از آن حمایت می کنیم.

عسگری افزود: در دولت هم حمایت های خوبی از اقتصاد دانش بنیان و دانش محور می شود.

وی اظهار داشت: رشد ظرفیت های موجود در جامعه و همچنین کاهش ضریب جینی یا فاصله طبقاتی از اهداف این مجموعه است.

عسگری عنوان کرد: ما اگر بتوانیم قیمت هر جنسی را به حداقل برسانیم تاثیر آن در زندگی قشر متوسط مشهود خواهد بود.

وی ادامه داد: شرکت هایی که به صورت زنجیره ای کار می کنند، موجب کاهش فاصله طبقاتی در جامعه می شوند.

مدیرعامل موسسه تحقیق و توسعه دانشمند اضافه کرد: شبکه تحقیق و توسعه در بنیاد راه اندازی شده که نیازها را شناسایی می کند و در اختیار دانشگاه ها و مراکز پژوهشی قرار می دهد.

 

نظر شما